ВХОД
Вернуться

Надати інформацію, відсутність відповіді від співробітників

rusboxxx rusboxxx
9 апреля 2014, 11:16
без оценки
В мене 07.04.2014 закінчився депозит (659369/2013), я написав заяву за день до закінчення у відповідності до ваших правил та повідомив що бажаю отримати кошти у повному обсязі.
07.04.2014 прийшов у відділення № 71 за отриманням коштів, на що отримав 0 (в касі грошей нема навіть 1000 тис.)
Я хочу дізнатись у відповідності до яких документів банк не повертає кошти (між мною як клієнтом було підписано договір який зсилається на правила) ні в договорі ні в правилах обмежень нема та в п. 4.3.3. написано банко повертає кошти на першу вимогу????????
Працівники банку дайте грунтовне пояснення чим керується банк ???
Ответ банка
VAB Банк
9 апреля 2014, 11:25
Уважаемый клиент! Вы можете получить свой депозит, но в рамках установленных банком лимитов. Ограничения установлены временно, чтобы всем нашим клиентам хвалило наличных средств на выдачу, так как сейчас вырос спрос на наличные среди населения. Мы проверим, почему вы не смогли получить часть своего депозита.
С уважением, VAB Банк

Комментарии (1)

+
0
rusboxxx
rusboxxx
9 апреля 2014, 11:29
#
Це не відповідь на моє питання?
Ви як банк повині надати клієнтам інформацію на сайті, в інформаційних куточках… згідно яких правил, тарифів чи таке інше ви обмежеєте мої права вкладника?
Відписка у вигляті тимчасові заходи мене зовсім не влаштовує, це не відповідь.

Написать комментарий

Чтобы оставить комментарий, нужно войти или зарегистрироваться
 
×
окно закроется через 20 секунд