ВХОД
Вернуться

відділення 56 VAB

olegborgol olegborgol
4 апреля 2014, 22:51
1
в принципі проблеми з банком почалися задовго до лютневих подій. як можна начальнику щодня заходити в офіс відділення і переступати через купу чеків про неможливість видати коштів з банкомату?!!! одного разу я не витримав і подхвонив, розповів про це на гарячу лінію. бо мені давньому клієнту було соромно за банк! то тепер мен не дивує, що начальник 56-го віділення так непрофесійно і без поваги веде себе не лише із звичайними, але й з віп-клієнтами. Ганьба
Ответ банка
VAB Банк
5 апреля 2014, 12:38
Ви не вказали, яке конкретно маєте питання до нас? Дякуємо за відгук. З повагою, VAB Банк

Комментарии (1)

+
0
olegborgol
olegborgol
5 апреля 2014, 20:19
Киев
#
Шановний «експерт». Досить вдавати дурня! Ви прекрасно зрозуміли про що я писав. Ні? Перечитайте всі мої відгуки про ваш недолгугий, негідний VAB-банк, що ігнорує звернення постійних клієнтів, незаконно утримує кошти на поточному рахунку, безпідставно відмовляючись перераховувати їх на рахунок клієнта в іншому банку. Не хочете по доброму — чекайте позов про стягення моральної шкоди і заяв в прокуратуру. Можливі й інші заходи впливу. Я маю право захищати своє майно від ваших посягань!

Написать комментарий

Чтобы оставить комментарий, нужно войти или зарегистрироваться
 
×
окно закроется через 20 секунд