ВХОД
Вернуться

Повідомлення НБУ від 01.04.2014 № 19-012/13603

rusboxxx rusboxxx
3 апреля 2014, 11:49
без оценки
Всім доброго дня! Останнім часом багато читаю відгуків та статистики по Банкам, так як мій депозит VAB банка закінчується на 7 квітня 2014р. Я довгий час являюсь клієнтом ВАБа, але тенденція Банка мене зовсім не радує. Сам працюю в банку ( не ВАБ, вибрав за високу ставку та зручне місце розташування до моєї роботи) і добре володію ситуацією. Для керівництва та працівників Банку ВАБ хочу сказати, що більшість людей які обпеклись на роботі Вашого Банку, не звернуться більше до вас ( не зважаючи на високі скавки гіпотетично в майбутньому).
Мій Банк чесно працює, і всім все виплачує (не називаю назву Банка де працюю, щоб не було реклами і не було думок що я когось кудись хочу переманити).
Та хочу додати електроне повідомлення НБУ до Банків України:

ЕЛЕКТРОННЕ ПОВІДОМЛЕННЯ

НАЦІОНАЛЬНИЙ БАНК УКРАЇНИ

01.04.2014 № 19-012/13603

Інформуємо, що на «Лінію довіри» Національного банку України останнім часом надходять звернення громадян стосовно неналежного виконання банками вимог нормативно-правових актів Національного банку України з питань, які регулюють відносини з приводу депозитних операцій банків.
Зокрема, мають місце випадки необґрунтованої відмови окремих банків видавати клієнтам кошти з банківських рахунків (у т.ч. – в іноземній валюті) з посиланням на буцімто заборону Національного банку України на вчинення таких дій.
З цього приводу вважаємо за доцільне вкотре звернути увагу на те, що Національний банк України не запроваджував жодних обмежень на отримання клієнтами – фізичними особами коштів із своїх рахунків в національній грошовій одиниці.
Що стосується вкладів в іноземній валюті, нормативно-правовими актами Національного банку України були запроваджені тимчасові регулятивні норми, що регулюють видачу вкладів з рахунків в іноземній валюті.
Ці норми стосуються виключно:
випадків дострокового розірвання депозитних угод в іноземній валюті та дострокового погашення ощадних (депозитних) сертифікатів в іноземній валюті – в цьому разі банкам надано право повертати клієнтам кошти в національній валюті за курсом купівлі іноземної валюти уповноваженого банку на день проведення операції;
випадків запиту клієнтів на отримання великих сум готівки в іноземній валюті – банки зобов’язані здійснювати видачу (отримання) готівкових коштів в іноземній валюті з поточних та депозитних рахунків клієнтів через каси та банкомати банків у межах до 15 000 гривень на добу на одного клієнта в еквіваленті за офіційним курсом Національного банку України.
Зазначені регуляторні норми запроваджені тимчасово (до 01 травня 2014 року) і мають на меті забезпечити ритмічне задоволення потреб клієнтів в готівковій іноземній валюті в умовах об’єктивних технічних складнощів із підкріпленням кас банків іноземною готівкою в умовах напруженої ситуації в країні.
Натомість банки не мають жодних підстав відмовляти клієнтам у:
виплаті коштів з їх рахунків в межах зазначених регуляторних норм;
здійсненні переказу коштів в іноземній валюті, що належать клієнтам, в повному обсязі відповідно до нормативно-правових актів Національного банку України з питань валютного регулювання.
З метою сприяння банкам у вчасному виконанні ними законних вимог клієнтів в умовах підвищеного попиту населення на готівкові кошти Національний банк України значно розширив інструментарій підтримки ліквідності та збільшив обсяги відповідних операцій.
Національний банк України готовий і надалі підтримувати ліквідність банків в обсягах, необхідних для вчасного виконання їх зобов’язань перед клієнтами.
З урахуванням викладеного, вимагаємо від керівників банків забезпечити неухильне виконання нормативно-правових актів Національного банку України та недопущення порушень законних прав клієнтів банківських установ.
Національний банк України ретельно перевірятиме інформацію, викладену в зверненнях громадян на «Лінію довіри», і у разі підтвердження фактів порушення банками вимог чинного законодавства до них будуть застосовані відповідні заходи впливу.

Голова С.І. Кубів

Працівники ВАБа можете прокоментувати мій відгук!
Ответ банка
VAB Банк
3 апреля 2014, 11:56
Дякуємо вам з надану інформацію. Що саме ви хочете, щоб ми прокоментували? З повагою, VAB Банк

Комментарии (4)

+
+1
OTorvald
OTorvald
3 апреля 2014, 12:11
#
Хотим чтобы прокоментировали ограничение в 1000грн тогда как сказано « банки не мають жодних підстав відмовляти клієнтам у виплаті коштів з їх рахунків в межах зазначених регуляторних норм»

А так же мошеннические попытки применить изменения о вводе пени в 3% в отношении тех договоров заявление о расторжении которых были поданы ДО опубликования этих изменений, всвязи с чем клиент становится автоматически не согласным с любыми изменениями, если Вы не хотите понять что они его уже не могут касаться. Еще раз — я написал заявление о расторжении договора на основании пункта 5.1.2.3 в тот момент когда в нем было четко указано «без сплати Банку комісії». Так что ненадо пытаться применить пункт новых правил… он подходит только для применения к заявлениям которые пишутся уже _после_ опубликования новых правил.
+
0
OTorvald
OTorvald
3 апреля 2014, 12:32
#
А нет пока-что письма НБУ с разъяснением по поводу пени?
+
0
rusboxxx
rusboxxx
3 апреля 2014, 17:59
#
В мене нема такок інформації
+
0
aav2004
aav2004
3 апреля 2014, 12:55
#
3 апреля 2014, 11:56
Дякуємо вам з надану інформацію. Що саме ви хочете, щоб ми прокоментували? З повагою, VAB Банк

Мы хотим, чтобы Вы доходчиво объяснили, на каком основании морочите людям голову несуществующим постановлением НБУ.

Написать комментарий

Чтобы оставить комментарий, нужно войти или зарегистрироваться
 
×
окно закроется через 20 секунд