×
Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
×
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
Курс валют в Универсал Банке
Валюта | Покупка | Продажа |
EUR | 41.5 | 43 |
USD | 38.4 | 39.5 |
Все курсы банка |
Кому закон не писаний
На підтримці направили у відділення банку-партнера А-банк і попередили щоб я мав при собі саме той паспорт, котрий використовувався при відкритті рахунку в банку. Або провести електронну верифікацію закордонного паспорту, якщо я хочу отримати кошти ідентифікувавши себе через Дію.
Загальнодержавний паспорт у мене — книжечка, того в Дії його немає.
Наскільки мені відомо, я маю підтвердити у банку саме свою особу, а не папірець, котрий використовувався при відкритті рахунку. Причому перелік документів, встановлений ЗУ «Про Єдиний державний демографічний реєстр та документи, що підтверджують громадянство України, посвідчують особу чи її спеціальний статус» не справив враження на оператора, котрий надавав пояснення.
Тобто банк вводить свої обмеження щодо ідентифікації мене як вкладника.
На мій погляд, вони трохи перевищують свої повноваження.
Написать комментарий
депозити
Користувач не надав доказів на запит адміністрації сайту, які підтверджують, що він є клієнтом або користувався послугами даного банку.
Написать комментарий
Перевипуск
Написать комментарий
Кредит
Написать комментарий
навіть з 4 разу не можу знатя валютний депозит
2 грудня депозит закінчися.
6 — грудня в додаку написало я можу зняти. небуло світло не зняв.
7 — перенесли на 7 грудня теж весь день не було світла
Далі мені кажуть можуть на 28 грудня перенести де 2 грудня, а де 28 карл)))). Потім кажуть що можуть в, а банк на 12 грудня. 12 грудня не знав немає світла перенесли на 15 грудня. 14 грудня прийшло сповіщенян що моя заявся сказасована на зняття в підтримці просто відписки раз. в пів години потсійно якісь нові дати.
Вибачте нам, будь ласка, ми намагаємося зробити все можливе, щоб замовлення та отримання валюти не викликало труднощів, однак війна вносить свої корективи.
Іноді ми не можемо виконати всі замовлення через великий ажіотаж.
Наші колеги з монобанку шукали шляхи вирішення, щоб допомогти вам. Але бачимо, на даний момент питання вже не актуальне
Вибачте, що виникла така ситуація. Сподіваємося на те, що надалі наша з вами співпраця буде приносити тільки позитивні емоції.
Комментарии (2)
Задоволена обслуговуванням з усіх сторін.
Комментарии (1)
Старые купюры из кассы банка
Оказывается такие купюры уже нигде не берут, т.к. они платежеспособные, но «не совсем».
Это махинации кассиров или банк таким образом от неликвида избавляется?
В отделение ехать, наверное, смысла нет, т.к. прошло 1,5 месяца и доказать что это «их» купюра вряд ли получится.
Дякуємо за Ваш відгук.
АТ «УНІВЕРСАЛ БАНК» не встановлює обмеження щодо номіналу та року емісії банкнот іноземної валюти з якою здійснюються операції та які є законним платіжним засобом на території відповідної іноземної держави. АТ «УНІВЕРСАЛ БАНК» чітко дотримується діючого законодавства з питань роботи з готівковою іноземною валютою.
Емісію/випуск та вилучення з обігу банкнот доларів США здійснюють виключно Федеральні Резервні банки. Банкноти доларів США з «маленьким» президентом є абсолютно платіжними, їх з обігу не вилучали, тому всі банки та всі обмінні пункти України зобов'язані їх приймати/видавати, тобто здійснювати касові операції (якщо відсутні сумніви щодо їх платіжності).
«… такие купюры уже нигде не берут, т.к. они платежеспособные, но «не совсем».» є помилковою/хибною інформацією. Таку інформацію клієнтам надають недобропорядні працівники інших банків/обмінних пунктів, які бажають заробити на клієнті – прийняти «стару» банкноту по заниженому курсу або отримати від клієнта додаткову комісію нібито за «не зовсім платіжну банкноту». Таким чином обманюють клієнтів.
АТ «УНІВЕРСАЛ БАНК» здійснює касові операції з даними банкнотами – Ви можете внести цю банкноту на поповнення рахунку або здійснити валютно-обмінну операцію (отримати гривню в обмін на долари США). Касир банку перевірить банкноту, щодо справжності/платіжності (це є вимоги НБУ), та якщо не буде сумнівів щодо даної банкноти – ОБОВ'ЯЗКОВО здійснить касову операцію.
Комментарии (2)
зручно зробили все онлайн
Написать комментарий
Задоволений обслуговуванням
Користувач не надав доказів на запит адміністрації сайту, які підтверджують, що він є клієнтом або користувався послугами даного банку
Написать комментарий
Бешеніє очереди
Написать комментарий
Не можу отримати допомогу
Перевіримо інформацію та спробуємо з'ясувати причину.
Комментарии (1)
Універсал банк не турбують проблеми Монобанка і навпаки
На підставі Вашого відгуку було здійснено детальну перевірку, за результатом якої повідомляємо, що АТ «Універсал Банк» під час розгляду звернень клієнтів щодо розголошення відомостей, які становлять банківську таємницю, керується Законом України «Про банки та банківську діяльність»
Написать комментарий
Універсалбанк заблокував зняття готівки за кордоном.
Також видно, що в банку не вистачає технічних фахівців так як до блокування картки банк не виконував постанову НБУ про накладання ліміту в 12.5 тис. гривень на тиждень. Схоже, що в банку немає такої технічної реалізації. І банк не вигадав нічого кращого, ніж повністю заблокувати карту на видачу готівки.
Провівши детальний аналіз, Банком прийнято рішення залишити можливість користуватись іншими картками, якщо відсутня картка Monobank, при цьому усі клієнти, що мають картку Monobank можуть здійснювати операції в рамках лімітів встановлених НБУ без жодних перешкод.
Для зменшення негативного впливу через імплементацію лімітів у відповідності до постанови НБУ, Банк проінформував про це усіх клієнтів, що здійснювали операції зняття та розрахунки закордоном за останній період. Якщо Ви не отримали СМС то просимо Вас звернутись до спеціалістів клієнтської підтримки зателефонувавши на номер +38044 391 5 391 або безпосередньо за допомогою месенджерів в Viber або Telegram та перевірити причини через, які СМС інформування не відбулось.
Хочемо відмітити, що картка залишається активною для операцій на території України, обмеження лімітів лише на операції за кордоном і для таких операцій рекомендуємо використовувати картку Monobank.
Сподіваюсь, Вам буде корисна інформація, щодо методів переказу коштів на картку Monobank з інших карток емітованих Універсал Банком, а саме переказ коштів на картку Monobank ви можете здійснити дистанційно в Мобільному додатку (карткові перекази або переказ по реквізитам) або ж скористатися Чат-бот, обравши необхідний рахунок, після чого натиснути «Перекази».
Чат бот доступний у Viber та Telegram, за посиланням:
— viber://pa?chatURI=universalbankbot
— https://t.me/UniversalBank_bot
З повагою, підтримка Універсал Банк.
Комментарии (1)
нет валюты для возврата депозита
Перевіримо та з'ясуємо причини такої відповіді.
Написать комментарий
Відмовляють у виготовленні картки у гривні
Напишіть, будь ласка, нам у особисті повідомлення та вкажіть ваш ІПН для перевірки інформації. Ми обов'язково розберемося у ситуації.
Комментарии (1)
Відгук
Оля С моно банк, 0955161961 мої контакти.
На підставі Вашого відгуку було здійснено детальну перевірку, за результатом якої повідомляємо, що при перегляді відео, під час проведення операцій, підтверджено суму операції. При зведені каси в кінці дня надлишка не виявлено. Матеріали відеоспостереження з відділення клієнтам не надаються, оскільки належать до інформації з обмеженим доступом.
Зі співробітником відділення було проведено роз'яснювальну роботу з питання спілкування з клієнтами.
Користувач не надав доказів на запит адміністрації сайту, які підтверджують, що він є клієнтом або користувався послугами даного банку / даної компанії.
Написать комментарий
Обманули
Комментарии (1)
Некомпетентні співробітники кол центру
2. Відсотки на сайті одні, при оформленні зовсім інші.
3. Оформили, побачили, що відсотки взагалі інші.
Зателефонували буквально через 20 секунд після оформлення з приводу того, що невірно суму вказала, та щодо невідповідності відсотків (замість 7% пять відсотків), сказали, що хочемо одразу подати заявку на розторгнення, аби перекласти іншу суму і розібратись з відсотками.
Так як це була субота, то повідомили, що можемо звернутись в понеділок для вирішення питання.
Зателефонували в понеділок.
Перший менеджер каже, що вже все, нічого зробити неможливо. Потім зателефонували іншому менеджеру, вона сказала, що ні, ми могли підійти на відділення та вирішити питання.
Сьогодні відвідали відділення для вирішення питання і зрозуміло, що нам відмовили у розторгненні, аби перекласти на іншу суму.
Наражаючи на небезпеку своє життя, ми приїхали в Київ, а в підсумку виявилось, що дарма. Та ще й невірно було нас проконсультовано щодо розторгнення депозиту.
Дуже шкода, що оформили на 1 рік і маємо очікувати 1 рік до завершення. При тому, що ми хотіли залишити кошти в банку, але іншу суму, ми не планували забирати їх.
В країні військовий стан, всі на нервах та намагаються не наражати себе на небезпеку поїздками, але Вашому банку це взагалі нецікаво.
Головне, щоб не було відтоку і клієнти залишились.
Всі кошти вкладаються в Монобанк, а на Універсал Банк тупо забили, робіть, що хочете.
Впевнена, що була б така проблема в Моно, то вирішили би ще в суботу і нам би менеджери підтримки Моно допомогли, а підтримці Універсалу тупо пофігу на своїх клієнтів. При тому, що Моно позакривав рахунки клієнтам з росії, Криму і т.д., для них репутація важливіша за кількість клієнтів.
Думаю, Універсал Банк на плаву лише тільки через прибутки Моно.
Однозначно не рекомендую цей банк для депозитів фізичних осіб.
Ваше питання було успішно вирішено у телефонному режимі. Зі співробітниками було проведено роз'яснювальну бесіду та вжито відповідні заходи.
Ми докладемо максимум зусиль, щоб уникнути подібних ситуацій у майбутньому і просимо вибачення за доставлені незручності.
Завжди раді відповісти Вам у разі виникнення будь-яких питань у подальшому та сподіваємось на тривалу та плідну співпрацю.
Комментарии (1)
самый лучший банк за сегодня
Зачет всем сотрудникам. Все в масках. Три кассира. Очень даже прилично.
Обслуживалась в отделении в 11:52—12:07
Написать комментарий
Не выдают депозитные вклады !!!
Хочу поделиться информацией к размышлению. В отделении ВАТ «Универсал Банк» г. Черкассы (когда оно еще было) положил валюту на депозитный счет. По истечению некоторого времени, позвонив в банк, я узнал, что мои счета с депозитами закрыты.
Денег я лично с этих счетов не снимал. Информации, как так получилось, получить не могу не по телефону, не по электронной почте. Далее документы подам в суд.
Вывод: не советую сотрудничество и обслуживание в ВАТ «Универсал Банк».
На основании Вашего обращения проводится служебное расследование и детальная проверка данной ситуации, про что Вас уведомили в телефоном разговоре. Мы так же подготовим официальный ответ на Ваш запрос.
Приносим извинения за доставленные неудобства, которые возникли в процессе сотрудничества с нашим Банком.
Написать комментарий