ВХОД
Вернуться

Скарга по карточному продукту Visa Gold Carbon

Степан Андрійович Степан Андрійович
22 декабря 2015, 14:46
3
1).При заключенні договору на випуск карти Visa Gold Carbon з чіпом в відділенні UniCredit Bank мені менеджер сказав що з транзакцій в торгівельних мережах буде повертатись 1% за програмою CASH BACK, і тільки потім коли я бачу недостатньо повернутих коштів в call-центрі мені пояснюють що CASH BACK стосується не всіх транзакцій, а тільки по ВЕЛИКИМ супермаркетам. «Розводи» такої низької та дешевої проби в такому поважному закладі… я в шоці!!!
2).В різномастних «кредитних спілках», де вся «кухня» розрахована на те щоби розвести клієнта на бабки, і більше в очі його не бачити договори мильні щоби клієнт нічого не зрозумів, а в договорах таких поважних закладів як UniCredit Bank має бути повна КОНКРЕТИКА в термінах, строках, відповідальності та обов'язках. Що значить «ВЕЛИКИЙ супермаркет»??? Інформацію на це питання я не знайшов ані на сайті банку, доречі незрозумілому, запутаному, горбатому та недолугому, ані в розмові з call-центром. Мені тільки сказали що це стосується: МЕТРО, АШАН, АТБ. А що до остальних мереж та окремих супермаркетів, то це буде видно ПІСЛЯ транзакції. А NOVUS це — «ВЕЛИКИЙ супермаркет» чи ні? А «Калина» в м.Херсон? Я знову в «ступорі»!!! Мені здавалось що умови «договору» я маю знати ДО моменту підписання!!!
От такі «розводи» від ВЕЛИКИХ!!!
Kiyanin394@ukr.net

Комментарии (4)

+
0
Paradigm
Paradigm
22 декабря 2015, 16:49
#
Річ у тім, що вищеописні Вами умови зазначаються не в договорі, а в правилах чи оферті, які є публічними і банк має право змінювати перелік супермаркетів, а то й взагалі відмінити кеш бек.
+
0
paulball
paulball
27 декабря 2015, 18:11
#
Наверное торговые системы, которые состоят в договорных отношениях с банком, иначе не бывает
+
+1
Skifski
Skifski
15 января 2016, 13:58
Алексей, Киев
#
Проблема не на стороне банка, а на стороне супермаркетов.
Дело в в том, при заведении терминала в систему банка обязательно указывается профиль торговой точки, это жесткое правило МПС. Под каждый вид деятельности используется специальный код.
При начислении кешбека учитывается именно этот код «деятельности» торгового предприятия.
В серьезных сетевых супермаркетах терминалы обязательно заводят с использованием соответствующего кода, категория так и называется — «Супермаркеты».
А владельцы «хитрых» супермаркетов, возможно, чтобы МПС с них удерживали меньшую комиссию, регистрируются как обычный магазинчик(есть и такая категория).
Банк не может заставить ладельца торговой сети правильно регистрировать терминалы, этим должны заниматься банки-эквайеры, чьи терминалы используются в торговых точках.
+
0
endless
endless
27 января 2016, 15:20
#
Банк определяет где был проведен платеж на заправке, в магазине одежды или в супермаркете по коду SIC. То есть, если у всех продуктовых магазинов стоит код SIC 1111, а тот в котором платили вы стоит код SIC 2222, то банк вам кешбек не сделает, потому что делает это только для кода SIC 1111. И вины банка в этом нету. Можете винить только сам магазин и банк-экваер, который установил в этом магазине терминал.

Написать комментарий

Чтобы оставить комментарий, нужно войти или зарегистрироваться
 
×
окно закроется через 20 секунд