ВХОД
Вернуться

Знайома ситуація

CAsket CAsket
8 июля 2015, 20:03
без оценки
Ситуація, аналогічна відгуку angryclient від 22 червня. Те ж саме відділення по Хмельницькому шосе 25-А у Вінниці, таке ж саме питання з отриманням коштів «Київської Русі» з ФГВФО.
Вперше звернувся 1.07. Готівку видати відмовились і запропонували оформити картковий рахунок, зсилаючись на електронну програму і технічну неможливість отримати кошти через касу без цього оформлення, або ж – депозит, як інший варіант. Відмовився. На «гарячій лінії» відправили вирішувати у відділення. Подав усну скаргу у ФГВФО – пообіцяли зв’язатися з банком протягом двох-трьох днів.
Друга спроба була 7.07. Знову відмова. Про скаргу з Фонду нічого не знають. Пішов до начальника. Результат бесіди – написання заяви на отримання коштів без всіляких карток на ім’я головного економіста відділення (?), яку пообіцяли розглянути на протязі трьох днів і зателефонувати. Чекаю. Гроші так і не отримав…

Комментарии (3)

+
0
UniCreditBank
Ответ банка
UniCreditBank
9 июля 2015, 09:23
#
Подскажите, пожалуйста, свои ФИО и контактный номер телефона.
Мы постараемся разобраться в ситуации.
+
0
CAsket
CAsket
10 июля 2015, 17:59
#
Вчора зателефонували, сьогодні отримав гроші.
+
0
UniCreditBank
Ответ банка
UniCreditBank
16 июля 2015, 11:20
#
Спасибо за обратную связь! Рады, что ситуация успешно разрешилась

Написать комментарий

Чтобы оставить комментарий, нужно войти или зарегистрироваться
 
×
окно закроется через 20 секунд