ВХОД
Вернуться

недобросовісне відношення до клієнтів

Nastya110191 Nastya110191
1 июля 2015, 14:47
без оценки
я шокована вашими хитрими комісіями вже 3 день!!! ви за три дні з двох карт «вкрали», можна так сказати 200грн на рівному місці! ProCreditBank -це ваш партнер. чому ви знімаєте комісію за простий запит зняти кошти, коли насправді на екрані прописано що комісію не знімаєте?+ до того якщо вже і знімаєте, то робіть це достойно, повідомляйте смс. оскільки те смс яке з балансом приходить недостовірне. сума прописана на балансі одна, а коли намагаєшся її зняти, то недостатньо коштів, і за це ви ще й без відома клієнта знімаєте кошти з його карти не пишучи ніяких пояснень. От як нормальна людина може зрозуміти, що не так??? поясніть!!! коли я знаю що у мене 175 грн і іду знімати 170 впевнено з них, а на справді їх там менше чомусь, і пише що недостатньо, я ще раз пробую і так кілька раз, а ви по-тихеньку за це «крадете» гроші, за те що я просто роблю запит на банкоматі, навіть не друкую чек!!! Ви просто здирники! А якщо у людини це останні 200грн, гроші на цей період, от вона натиснула кілька раз, а гроші потрібні були терміново. 5 разів натиснула не розуміючи що не так, чому не можна зняти ту суму яка прописана на рахунку в смс, то можна взагалі без копійки вийти і вмерти біля того ProCreditBank!!! зі сторони вашого банку це свинство і здирництво ще й таємне. для мене 200 грн це гроші, якби можна було б відмовитись від вашого баку на роботі, то б я це зробила. це такий ваш сервіс і ваше ім«я? це просто низько для банка вашого рівня!!! сподіваюсь вам на ліки вистачить цих грошей що ви крадете у звичайних людей.

Комментарии (3)

+
0
Paradigm
Paradigm
1 июля 2015, 16:40
#
А от бажати нещастя — це дуже низько.
+
0
sanch ☺
sanch ☺
2 июля 2015, 12:08
琚 灏
#
Этот банк действительно меняет тарифы как ему захочется, забывши уведомить клиента, как это указанно в договоре. Т.е. по сути он не соблюдает условий договора.
В вашем случаи, нужно выдвинуть претензию ProCreditBank, почему в его банкомате не было указанно про комиссию. И после его официального ответа уже решать, что делать дальше, то-ли выдвигать претензии юникредиту или же дальше бодаться с прокредитом.
+
0
UniCreditBank
Ответ банка
UniCreditBank
7 июля 2015, 11:15
#
Добрый день, Вы можете прислать номер своей карты в личном сообщении? мы уточним

Написать комментарий

Чтобы оставить комментарий, нужно войти или зарегистрироваться
 
окно закроется через 20 секунд