ВХОД
Вернуться

Звертаю увагу!

XXALEXXX XXALEXXX
7 апреля 2014, 23:46
без оценки
Перш за все хочу подякувати за співробітництво! А також звернутись до Вас (в черговий раз) щоб врегулювати ситуацію, що склалась.
05/09/2012 між мною та Вашим банком було укладено кредитний договір на купівлю авто вартістю 1 000 000 грн. з авансовим платежем в 300 000 грн. строком на 3 роки. Іншої програми нажаль не було. Проте, на той час, фінансове становище дозволяло виконувати зобов«язання по щомісячним платежам в розмірі від 25 000 до 30 000 грн. Тому грунтовно все обдумавши та прорахувавши можливі варіанти я дав згоду.
За час існування кредитної заборгованості (19 місяців) мною було докладено максимум засиль для забезпечення своечастного та повного виконання взятих на себе зобов’язань. Більш того, я всіма силами на протязі всього періоду намагався не допускати виникнення прострочення по зобов’язанню, А якщо останнє і мало місце, в зв’язку з скрутним становищем, я в свою чергу робив все можливе для виконання порушених умов Договору з подальшим входженням в графік погашення заборгованості, що встановлений вищезазначеним кредитним договором.
Згодом справи почали йти не так гарно як сподівався і, останім часом, я не маю змоги виконувати свої зобовязання своечасно та в повному обсязі! на сьогодні залишок заборгованості приблизно 370 000 грн.
Також зважаючі на те, що склалась дуже складна ситуація в політичному та економічному напрямку, що в свою чергу впливає на ринок в цілому та на роботу моєї компанії.
Звернувшись до банку з прорханням отримання лонгації, до такого строку, в рамках якого не буду виходити на прострочку(де платіж буде становити 10 000 — 13 000 грн. включаючи погашення кредиту та процентів) з побудовою нового графіка погашання та підвищеням Вами процентної ставки до ринкової та справедливої, яка б задовольнила і Вас і мене. Я, в свою чергу, здійснюю погашення всієї простроченої заборгованості для подальшої лонгації та входження в рамки графіку!
Але! На жаль я отримав відповідь, що в банку діє программа лонгації тільки на 2 роки. І взагалі мою справу передали на супровід чи то проблемщикам чи то колекторам…
Тому хочу задати декілька питань:
1).Чому не розглянути індивідуальний підхід до клієнтів!? Особливо, якщо клієнт не уникає контактів з банков та не відмовляється від взятих на себе зобовязань, а намагаться врегулювати питання! Також, як на мене, не можливо всіх впихнути в 2 роки!
2). Навіщо створювати проблемні кредити встановлюючи рамки в декілька років!? Я займаюся логацією(яку запропонував банк — 2 роки)! Але розумію, що вона мені не дуже допоможе(( Хоча й буду намагатись…
3). І останне і найважливіше! Що Ви мені порадите? до кого писати і звертатись щоб Банк мене почув?

З повагою
і надією на порозуміння!!!
Ответ банка
Укрсоцбанк
16 апреля 2014, 12:28
Доброго дня!

UniCredit Bank розглядає можливість індивідуального підходу до кожного клієнта щодо варіантів, які допоможуть клієнту виконувати кредитні зобов'язання перед банком. Для можливості вирішення Вашого питання, просимо вказати Ваше ПІБ та відділення банку, де був оформлений кредит. Дана інформація допоможе банку ідентифікувати Вас і запропонувати шляхи вирішення Вашого питання.

Комментарии (3)

+
0
XXALEXXX
XXALEXXX
9 апреля 2014, 12:07
#
Доброго дня!
Вдячний за оперативну відповідь і з нетерпінням чекаю на Ваше рішення
Власюк Олег Анатолійович
контактний телефон (068) 018 83 83
Радянське відділення №30 Групи відділень №1 (м. Київ)
Департаменту роздрібних продаж Північного комерційного макрорегіону!
+
0
UniCreditBank
Ответ банка
UniCreditBank
16 апреля 2014, 12:29
#
Доброго дня!

Для вирішення Вашого питання в індивідуальному порядку просимо зателефонувати за номером 044 200-11-88
+
0
XXALEXXX
XXALEXXX
30 апреля 2014, 11:21
#
На жаль Не вирішено! Скажу більше, навіть не хочуть вирішувати...(( Ваша система по врегулюванню питаннь данним методом(сайт) — не працює

Написать комментарий

Чтобы оставить комментарий, нужно войти или зарегистрироваться
 
×
окно закроется через 20 секунд