Минфин - Курсы валют Украины

Установить

Жалоба

×

Введите ваш E-mail
для оформления подписки:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!


Уважаемый Андрей!

В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
×

Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
Подписаться
generalova 17 сентября 2013, 22:02
Доброго Вам дня! Не знаю куди звернутись зі скаргою, тому пишу вам. В п«ятницю 13.09.2013р в відділенні № 45 банку за адресою пр-т Голосіївський 98/2 зі мною сталась не дуже приємна ситуація.
Я звернулась до касира відділення з проханням обміняти банкноту номіналом 100 грн, яку зняла в вашому ж банкоматі на банкноти іншого ( будь-якого можливого) 5, 10, 20,50, які мені можуть дати.На це прохання мені відмовили, посилаючись на те, що для такого обміну я повинна сплатити комісію в розмірі 50 грн. Виходить, що для того, щоб розміняти 100 грн по 50 — я повинна сплатити вашому банку 50 грн?.. А тепер запитання:
Всі банки України керуються нормативними документами Національного банку України, а ваш банк ні????
В Постанові № 174 від 25.06.2011р розділ! п. 6 написано:
Банк ( відділення, філія) ЗОБОВ»ЯЗАНИЙ протягом операційного часу ( у після операційний час) без будь-яких обмежень обмінювати фізичним та юр. особам вилучені з обігу, не придатні до обігу… а також здійснювати не ВИМИГУ КЛІЄНТА обмін банкнот на банкноти, банкнот та монет одних номіналів на банкноти та монети інших номіналів і такий обмін здійснюється безпосередньо в касі без відображення в бух. обліку.
Якщо у вас і є якесь внутрішнє положення, то я дуже сумніваюсь, що воно суперечить вимогам Національного банку.

Чи варто мені розраховувати на підтримку навіте не знаю, або у вас немає фахівців, або повний бардак????? Чи захочеться мені ще відвідати відділення вашого банку? Думаю відповідь зрозуміла _НІ. Навчіть персонал елементарного- СПІЛКУВАННЮ З КЛІЄНТАМИ. НЕ МИЧАТИ ( вибачте за вираз, бо по іншому це не називається), А РОЗМОВЛЯТИ. Але якщо людина не знає, що сказати. БО НЕ ОБМІНЮЄМО ЦЕ НЕ ВІДПОВІДЬ,

Дуже надіюсь на розуміння і відповідь.

Комментарии

Чтобы оставить комментарий, нужно войти или зарегистрироваться