ВХОД
Вернуться

Банкомат заарештував гроші

K4TERIN4 K4TERIN4
29 мая 2013, 10:52
без оценки
22.05.2013 року о 17.30 я зайшла у відділення банку, щоб поповнити свій картковий рахунок. До каси не пішла, бо о такій годині вони чи то переоблік здійснюють чи закривають день, я не знаю, але клієнтів не приймають. Тому я вирішила скористатись банкоматом. Я і раніше поповнювала рахунок своєї картки через банкомат і все було нормально. Але на цей раз після всіх натискань кнопок, коли відкрився приймач купюр, банкомат благополучно забрав гроші (10 купюр номіналом по 100 гривень кожна), кілька секунд думав (видавав такі звуки, ніби він ті купюри пережовує) і потім нарешті видав на екран напис, що мої гроші заарештовані і віддав мені мою картку. Я вже не пам’ятаю чи було там вказано по якій причині він заарештував кошти і чи ще якась інформація була вказана. Я просто від шоку отетеріла. Ні чеку, ні ще чогось банкомат мені не дав. Я відразу ж звернулась до працівниці банку, яка нехотя відірвалась від слухавки телефону і вислухала мене. Перевіривши мою картку, вона констатувала, що дійсно немає поповнення рахунку на 1000 грн. і відправила мене телефонувати у Кол-центр. З другої спроби я нарешті туди додзвонилась. Мене вислухали і відповіли, що ЯКЩО я дійсно поповнювала рахунок і це з’ясує службове розслідування, то кошти автоматично зарахуються на мій рахунок, а якщо ні, то мене ще оштрафують на 50 грн. Відбуватиметься вся ця процедура на протязі місяця, але можливо, що й раніше знайдеться моя тисяча при інкасації банкомата і т.д. і т.п. Оператор сказала запам’ятати номер моєї скарги, тому що по ній я потім у них же можу дізнатись вердикт.
Питання: як часто здійснюється інкасація банкомату і чи фіксується банкоматом десь та інформація, яку він видає? Адже ні чеку, ні будь-якого іншого підтвердження у мене немає і виходить, що мені доводиться покладатись на чесність банку та порядність працівників, які дійсно повернуть мені мої гроші, а не заберуть собі. І взагалі яке право та при яких умовах банкомат може заарештовувати гроші?
Станом на 24.05.2013 року мені кошти не були повернуті. А якщо вони мені вже потрібні? Я не вірю, що потрібен цілий місяць, щоб знайти дану суму. Не хочеться думати, що у мене їх вкрали, адже я являюсь клієнтом цього банку з 2007 року і досі таких прикрих випадків не було.
Ответ банка
Укрсоцбанк
4 июня 2013, 14:39
Уважаемый K4TERIN4. Приносим Вам свои извинения за сложившуюся ситуацию, которая возникла при пользовании банкомата ПАТ «Укрсоцбанк». Обращаем Ваше внимание на то, что в ПАТ «Укрсоцбанк» существует четко прописанная процедура возвращения денег по спорным операциям клиентов, согласно которой в случае поступления от клиента обращения относительно спорных операций (платежная карта и банкомат ПАО «Укрсоцбанк») Банк проводит расследование в течении 30 календарных дней со дня получения подобного обращения согласно условий осуществления операций по карточным счетам, открытым физическими лицами в ПАТ «Укрсоцбанк»). Со своей стороны сообщаем, что рассмотрение по Вашей претензии было завершено и денежные средства будут Вам зачислены на карточный счет не позднее завтрашнего дня включительно. Выражаем надежду, что возникшая ситуация не повлияет на наше последующее сотрудничество!

Комментарии (1)

+
0
Fatum
Fatum
25 июля 2013, 13:07
#
Небуло прикрих випадків тепер будуть!
я знаю такого человека которому при похожих обстоятельствах деньги так и не вернули, через месяц проверок прислали отписку, что ваших денег не обнаружено.

Написать комментарий

Чтобы оставить комментарий, нужно войти или зарегистрироваться
 
×
окно закроется через 20 секунд