ВХОД
Вернуться

Безпідставно зобов"язали купити непотрібний продукт

tzalizna tzalizna
9 июня 2012, 12:23
без оценки
Нещодавно купувала у відділенні Укрсоцбанку на вул. Золотоустівська, 48/5 квитки на ЄВРО 2012. Спочатку менеджер сказав, що бажаних квитків немає в наявності, хоча я 5 хв перед тим телефонувала в контак-центр і мені повідомили, що квитків достатньо. Я купила інші дорожчі, хоча мій співробітник через 30 хв після мене купив там ті квитки, які я просила. Це якась дискримінація, чи як це розуміти? Мало того, мене зобов’язали купити якийсь євро-пакет. Я спочатку відмовилася, оскільки мені не потрібна була карта цього банку. Попросила показати постанову, чи якісь правила, де прописано, що я зобов’язана купити даний продукт, на що менеджер Оксана Червінська сказала — це вимога банку, не хочете брати, то й білети не продамо. (На скільки я знаю, цей продукт банку рекомендований, але ніхто не зобов’язаний його купувати). В решті я оплатила додатково за той євро-набір. Коли почали оформляти карту, у відділені вимкнули світло. Я домовилася з менеджером, що мені зателефонують наступного дня і я прийду за картою. Дзвінка не було більше тижня, спробувала сама зателефонувати, але відповіді конкретної не отримала. Вчора особисто прийшла у відділення. Менеджера Оксани Червінської не було на місці, я спробувала запитати в її колеги, яка сиділа поруч (Ірина, прізвища не знаю) чи варто мені чекати, на що вона мені щось буркнула, типа як хочете, і навіть не поцікавилася по якому питанню і не запропонувала присісти зачекати. Я сиділи приблизно 25-30 хв, зрештою прийшла Оксана, яка сказала, що дуже занята і не буде нічого мені оформляти. Відправила мене до іншого менеджера, без будь-яких аргументів і вибачень. Я підійшла до іншої дівчини, а то в свою чергу відмовилася мене обслуговувати, встала і кудись пішла. Я ще хвилин 10 простояла в банку, але мене ніхто так і не обслужив. Вже пройшло 2 тижні від того дня, коли я оплатила за карту, але послугу мені так і не надали.
Прошу дати мені пояснення, в першу чергу, де написано, що я повинна була купувати той євро-пакет за 199 гривень. (Мене цікавить письмовий документ, чи якась постанова!). Якщо такої не існує – аргументуйте на якій основі мене зобов’язали купити продукт.
Я дуже не задоволена хамським і зверхнім відношенням вашого персоналу, я кілька разів відпрошувалася з роботи, щоб забрати карту, а мене ніхто не обслужив, більше в мене немає бажання ходити до того відділення і взагалі користуватися послугами вашого банку, і всім знайомим перекажу, щоб не мали діла з Укрсоцбанком.

Комментарии (1)

+
0
SkyLo
SkyLo
17 августа 2012, 07:51
#
Я вас розумію — хамство повинно бути наказане — тому на майбутнє хочу порадити — йдіть до начальника відділення — все вирішилось би за декілька хвилин.

Написать комментарий

Чтобы оставить комментарий, нужно войти или зарегистрироваться
 
×
окно закроется через 20 секунд