Минфин - Курсы валют Украины

Установить
×

Введите ваш E-mail
для оформления подписки:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!


Уважаемый Андрей!

В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
×

Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
Подписаться
Для того чтобы оставить отзыв, нужно войти или зарегистрироваться
taras4200 19 декабря 2023, 15:49
Отделение по адресу: Львов, ул. Научная, 64
19 січня 2023 року, отримав переказ коштів (через IBAN) у розмірі 48900 грн. на гривневий рахунок в Укрсиббанк з іншого банку України.
Укрсиббанк стягнув комісію у розмірі 489 грн. за ПОПОВНЕННЯ рахунку.
Висновки робіть самі. Не рекомендую мати справу з Укрсиббанком.
mickle 18 декабря 2023, 18:44
Маю зарплатну картку Укрсиба, отримав смс, що банк почав видавати кредитні картки. Пішов у відділення. Там з мене почали вимагати два телефона третіх осіб (!) Один телефон «когось знайомого, хто з вами не проживає», а другий — «з роботи». Я аж опєшив… Це як розуміти??? Чого це я повинен вплутувати когось із знайомих чи колег у свої фінансові справи, і надавати банку персональну інформацію третіх осіб? Хочете перевірити мене — перевіряйте особисто мене, тим більше що я зарплатний клієнт банку, причому із солідної фірми. Координати нашої бухгалтерії вам відомі, дзвоніть і перевіряйте, яке право ви маєте вимагати контакти «когось із роботи»? А приплітати сюди третіх приватних осіб… Ви ж не вимагаєте наявність гарантора, тож на біса вам той телефон? І як на мене подивиться той знайомий, якому подзвонять із банка і почнуть випитувати інформацію про мене? Звичайно, я відмовився від оформлення картки. До біса таку послугу. Пахне чимось зовсім лівим і нелегальним… Маю і мав кредитні картки інших банків, і ніде таку дичину не вимагали.
serovaya13 16 декабря 2023, 13:31
Ситуація стається вже вдруге. Намагаюсь зняти гроші з картки УкрСибБанку через банкомат ПриватБанку, але на екрані з’являється повідомлення — «Під час роботи з Вашою картою сталася помилка. З міркувань безпеки вона залишається в банкоматі. Будь ласка, зверніться до Вашого банку.» Гроші не видаються, а картка залишається в банкоматі. На кожне звернення до оператора УкрСибБанку через 729 я чую одне — «ПриватБанк не повертає картки, зверніться до відділення за виготовленням нової». При цьому, вартість повторного виготовлення картки становить 50 грн.
Що це за служба підтримки, яка здатна тільки повідомити про вартість виготовлення картки, а не допомогти клієнту вирішити проблему? Чому банкомати ПриватБанку не обслуговують картки УкрСибБанку, а я маю за платити? Це банкомати ПриватБанку не обслуговують інші картки, чи картки УкрСибБанку виготовляються виключно для користування через свої банкомати? В такому разі клієнт має знати про таку «клієнтоорієнтовніть» та взагалі не користуватись послугами таких банків.
Якщо втрата чи псування карти відбувається не по вині користувача, то саме УкрСибБанк має брати на себе обов’язок якнайшвидше безкоштовно виготовити нову карту та брати компенсацію з ПриватБанку за некоректну роботу банкоматів (чи хто там з них винний), а не вимагати за це 50 грн з клієнта. Чи УкрСибБанк виготовляє одноразові картки? Які будуть лежати у вас в гаманці до першої (та ЄДИНОЇ!) необхідності зняти з неї кошти через банкомат. А потім знов плати 50 грн?
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
Ольга Михайлова 15 декабря 2023, 4:51
Отделение по адресу: Днепр, пр-т Слобожанский, 11
У меня такая ситуация. на счета в УкрСиббанке наложен арест. я сделала определение поточного рахунку. и отправила в исполнительную службу, по итогу я могу пользоваться суммой в размере двух минимальных з.п. я приехала в банк снять, а мне сказали что определили один счёт, дебетовый, хотя я подавала заявдение на социальный счет. на который мне приходят детские деньги. а в банке сказали пишите заявление на социальный счет отдельно, на что в исполнительной службе сказали, что определить я могу только один счёт. что теперь делать?
AndreyL4 12 декабря 2023, 18:32
Отделение по адресу: Киев, ул. Антоновича, 20
В 2018 році мав ну дуже неприємний досвід відкриття у цьому банку рахунку для Представництва (https://minfin.com.ua/ua/company/ukrsibbank/review/120159/) Відкриття рахунку розтягнулося на 3 місяці сумарно.
Клієнт через зміну назви материнської компанії-нерезидента зробив відповідне перейменування представництва в Україні — і тут здрастуйте, приїхали…
В представництві, де не змінилася ні адреса, ні директор, нічого крім одного слова у назві — ми вже тиждень заповнюємо анкету з фінансового моніторингу.
Бо тільки в укрсиббанку вам потрібно заповнити опитувальник на 12 сторінок із перерахуванням усіх адрес філій компанії-нерезидента в інших країнах, надати усі назви торгових марок компанії (уявіть кайф коли філій як мінімум 40, а материнська компанія є виробником добрив та засобів для рослин із сотнями торгових марок).
Тільки тут вам мало перелічити дані про членів ради директорів нерезидента, вам треба ще й вказати їх адреси, дати та місце народження, розписати фінансові показники та джерела надходження коштів на материнську компанію, вказати їх капітал, кількість активів, дохід, видатки тощо.
Це не говорячи про купу дурних вимог типу продублювати кирилицею назви всіх компаній-філіалів материнської компанії.
Я реально не розумію, чому будучи вже клієнтом даного недобанку 6 років, в разі зміни одного слова в назві ти маєш подавати все заново наче тебе бачать вперше.
Чому в умовному райфі відкриття повністю нової компанії відбувається в 5 разів швидше аніж тут виконання вимог лише в одному опитувальнику?
natashaGra 10 декабря 2023, 17:58
Попробовала открыть кредитную карту онлайн в приложении. В анкете вопросы 2 и 8 касаются 3х лиц. Операторы в чате делают вид, что ничего страшного, так и должно быть. Процесс подачи заявки в моем случае наверное поставил антирекорд скорости оформления почти 4 часа, т.к. вопросы касаются данных 3х лиц. В других банках таких вопросов не было. Через дію этот процесс не реализован, или реализован, но для владельцев id карт. Банк опять пробивает дно. Кредитование открыли, но не учли, что данные 3х лиц теперь не спрашивают
Manseroff 9 декабря 2023, 11:27
Заблокировали счет, карту, на которую получаю пенсию. Оставили без денег, без еды. Я пенсионерка 64 года, за что мне жить ??? Кто мне поможет ?? Я умру с голоду!!! Самый худший банк в мире. сатанисты
klem 4 декабря 2023, 19:06
Я нахожусь за кордоном.Банк заблокував картку. Виконавець ще 13.11 направив постанову про розблокування 13400. Я вже кілька разів зверталася в банк Нічого не знають. Просто знущаються. Закликаю бігти від цього банку.
richboy 4 декабря 2023, 13:27
Отделение по адресу: Киев, пр-т. Павла Тычины, 16/2
Рахунок прив«язаний до конкретного відділення, на кожен чих треба відвідувати конкретне відділення яке не працює по суботах. Заблокували рахунок без пояснення причини, в кол центрі не можуть нічим допомогти (в кол центрі замість людини відповідає робот). Персональний менеджер теж мало може допомогти бо в нього постійний потік фізичних клієнтів і відсутній доступ до інформації про блокування.
З мене досить, перевів виплату ЗП на інший банк.
Мені цей мазохізм не потрібен.

P. S. У відділені під час проходження ідентифікації вдруге за 2 місяці мені дуже агресивно продавали кредитну картку, страхування та інші послуги.
При оформленні рахунку, менеджером були обумовлені персональні умови, а саме знижений відсоток за зарахування, а також знижена вартість оплати тарифного пакета. Але як виявилося, при першому ж зарахуванні, відсоток зовсім не відповідав заявленому, плата за тарифний пакет, в 3 рази виявилася вище за заявлену! Це вже не говорячи про те, що навмисно був підсунутий один з найдорожчих тарифних пакетів!
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
24589 13 ноября 2023, 17:44
Вітаю! Прошу надати інформацію стосовно причин відмови від онлайн онбордингу у додатку UKRSIB Online 2.0 з використанням послуги шерингу документів додатку ДІЯ. Чи дійсно Банк відмовляє у відкритті рахунків та подальшому обслуговуванні онлайн при місці народженні — рф? Хоча російського громадянства я не маю і ніколи не мала, прописана у Рівненській області з 2002 року. Маю можливість підписати опитувальники CRS тощо, проте Банк навіть не надає такої можливості блокуючи можливість онлайн онбордингу мовчки і без оголошення причин.
Буду вдячна за вашу відповідь/роз'яснення.
mydobermann 3 ноября 2023, 13:17
В цьому банку вже достатньо довго. Побачив рейтинг на Мінфіні, вирішив додати свій відгук.
Відкрив картку «NEW CARD» коли по ній ще були кешбеки до 500 грн в місяць (зараз не знаю). Це був топ.
Картка закінчилась. Переоформив на «віртуальну». Для транзакцій мене банк повністю влаштовує. Перекази по iban без комісії, підтримка в чаті (зручно) достатньо корисна, обслуговування картки безкоштовне, банк дуже надійний.
Із мінусів: мала кількість банкоматів кеш-ін (але плюсик за зони самообслуговування); немає розгалуженої мережі терміналів, як у великих банків; низькі % по депозитам (+комісії), але це компенсується надійністю.
Авансом ставлю 5 бо надійність банку і підтримка для мене — суттєві аргументи.
Walllter 11 октября 2023, 14:20
Отделение по адресу: Харьков, пл. Конституции, 26
Трижды писал заявление на отмену автоконвертации долл в грн. На третий раз перезвонили и уведомили что отменили. По итогу второй месяц автоконвертация все равно происходит.
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
Roman Tyshyk 7 октября 2023, 22:32
Неможливо замовити, зняти готівку, валюту.
ludgov 3 октября 2023, 14:27
Депозити цей банк не повертає!!! Так що не ведіться на красиві слова «банк з іноземним капіталом». Гроші будуть прокручуватися без кінця. Вони вам придумають 1000 приводів чому НЕ повертати гроші.
mitridat12 3 октября 2023, 14:12
Цей банк грабує своїх клієнтів. Сьогодні в мене закінчується термін депозиту. Гроші з депозитного рахунку просто зникли. В підтримці мені повідомили, що, ймовірно, депозит буде автоматично переоформлений без моєї участі. Але я на це жодної згоди не давала — за умовами договору термін завершення 03.10.2023. Пролонгований вже новий депозит, який вони начебто зроблять мені без моєї згоди і взагалі участі, також розірвати буде неможливо — бо такі умови в банку. Так що свої гроші я вже не побачу. На мою вимогу перервати це замкнене коло, бо ще нічого не оформлено, старий договір завершився лише сьогодні і пролонгацію можна перервати — працівники Укрсиббанку мені сказали, що допомагати мені не збираються. Люди, не повторюйте моїх помилок! Тут, по-суті, КРАДУТЬ ваші кошти!
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
themastir111 29 сентября 2023, 14:30
Подзвонив мужик, представився представником укрсіб банку, спитав чи знаю я людину — відповів шо знаю, спитав чи можу передати інфомрацію — відповів не можу (людина за кордоном і зв’язків не маю). Після цього щодня автоматичних 3−5 дзвінків з різних номеров, або просто мовчать або гудки програють. Я навіть не клієнт банку і точно ніколи не буду
vgfdfghj 27 сентября 2023, 17:14
Отделение по адресу: Киев, ул. Крещатик, 24
Вітаю. Ваш банк застряг на дні. Мабуть жахливішої фінансової установи нема в Україні!

В мене батько інвалід першої групи, який підписав на мене нотаріальну довіреність, щоб отримати пенсійну картку у якої закінчився строк дії, та керування всіми рахунками. Гроші за документ та виїзд на дім нотаріуса витрачено, а в цьому банку нотаріуси не діють, як виявилось.

Картку не дають (бо правила в них такі), гроші також (бо відділення не те) в онлайн банкінг зайти не можна (бо в довіреності нема слова інтернет банкінг)

На Хрещатику, взагалі одні пенсіонери працюють і між ними застрягли дві дівчини, яким би я порадила тікати з цього неадекватного банку.Тільки для дівчат поставила зірку, бо вони намагались допомогти
Так би ні однієї не було.

Зараз складаю офіційну скаргу в НБУ
Руслан Свиридов 26 сентября 2023, 18:04
Отделение по адресу: Киев, ул. Симиренко, 2/19
До повномаштабного вторгнення, відкрив кредитну картку від Укрсіббанк. З погашенням виникали труднощі, відсотки нахоховували. Зібрав всі зусилля, для закриття кридиту. І ось настав цей час. Всі кошти, були погашені 15 числа, поточного місяця. Звернувся в банк 21 числа, для закриття рахунку та обслуговування. На що отримав від фахівця банку відмову «Закрити зараз не можемо із технічних причин». Зверніться в інший день. По рахунку заборгованість немає. 26 числа надходить повідмленя, що з рахунку списано 934грн. В рахунок револьверної заборгованості. Перераховую кошти, в надії лише одне, закрити всі відносини з банком. Звертаюся знов в відділеня банка, про закриття рахунку. Звову відмова, із технічних причин, не можемо закрити рахунок. Зверніться в інший день. Даний банк рахую, як шахрайську організацію. Нароховують проценти не відомо на що, рахунок не закривають. При повному погащені кредиту, все одно лишився винним. Напасав скаргу в відділені. Бажання лише одне, закрити всі відносини з банком.
Oksana Shelest 22 сентября 2023, 20:49
Отделение по адресу: Одесса, ул. Софиевская, 32
Поповнити картку неможливо, терміналів немає в достатної кількості. Інтерфейс он лайн банку — це просто жах. Комісія за всі оперпації, даже поповнення власної картки. Часто просто поповнити телефон неможливо, якась невідома помилка — блокування операції Платежі ідуть дуже довго. Історії платежів немає. Взагалі жодного позитивного моменту. Нікому не пораджу цей банк. Клієнтом цього банку вже понад 10 років. Тікаю з нього.

Курс валют в Укрсиббанке

Валюта Покупка Продажа
EUR 42 42.95
USD 39.35 39.9
Все курсы банка

Курс валют в Укрсиббанке

Валюта Покупка Продажа
EUR 42 42.95
USD 39.35 39.9
Все курсы банка
Главная / Банки Украины 🏦 / Укрсиббанк 💰 / Отзывы о Укрсиббанке 📝