Минфин - Курсы валют Украины

Установить
×

Введите ваш E-mail
для оформления подписки:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!


Уважаемый Андрей!

В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
×

Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
Подписаться
Для того чтобы оставить отзыв, нужно войти или зарегистрироваться
bossvika 11 апреля 2024, 19:12
сьогодня 11.04.2024 мати зайшла до відділення банку, що знаходиться за адресою м.Дніпро вул В.Мономаха, 5, щоб переоформити пенсійну картку у зв*язку з закінченням строку. Менеджер МАРГАРИТА ніяк не відреагувала на візіт та продовжувала займатися своїми справами. Єдинине, що вона сказала: «з воєнним станом картка автоматично пролангована», навіть не перевірила на наявність: перевипущена чи ні картка. Та відправила до іншого спеціаліста. Дівчина (нажаль її ім*я мати не запам*ятала) обслужила дуже швидко та якісно — їй окрема «БЛАГОДАРНІСТЬ».
krujevoo 2 апреля 2024, 12:52
Вітаю.
Десь приблизно місяць тому, заблокували мій рахунок на якому знаходилось приблизно 40 000 грн. Пояснень ніхто ніяких не дає. У відділенні працюють люди які взагалі не розуміють як і чим мені допомогти. Попросили підтвердження транзакцій, які я пояснила, але це пояснення їм не підходить. Пока я не подзвоню — ніхто зі мною не звʼязується, кошти віддавати не хочуть. Вимагають неіснуючі документи
Olegg228 13 февраля 2024, 13:26
Мне заблокировали карту на как основание не сказали пришел в банк сказали ждите пока счёт будет аннулирован и потому может быть не это мало вероятно что вам вернуть деньги карту заблокировали сразу же как только туда поступили деньги он родственников чеков у меня не было, а закрыть счёт отказываться и общаются будто с друзьями в отделение
Lordie 18 января 2024, 18:40
Щойно побачивши прес-реліз щодо продажу набору з пам’ятних монет «Володимирський собор» у Радабанку зв’язався з контакт-центром аби дізнатись щодо того як саме можна її придбати, отримав контактний номер відділення, що здійснює продаж згідно прес-релізу… тим не менш, у відділенні запевнили що в них цієї монети у продажу немає і порадили звертатись до них щодня аби дізнатись чи надійшли монети у продаж.
Втім, попри те що саме так я і вчинив, телефонуючи до цього відділення кожного ранку, сьогодні, трохи більше ніж тиждень потому, набір зник з сайту банку, а контакт-центр сповістив що всі монети розпродані (тим самим відділенням, в якому мене щоранку інформували що їх немає).
Це взагалі як?!
Incognito2019 23 ноября 2023, 13:48
при спробі реєструватися помилка. Служби підтримки як такої немає. все спихають на нестабільну роботу дії хоча з іншими банками і для відриття рахунків в інших банках дія працює добре. Пару тройку консультанців яких там наскребли повні непрофесіонали. два дні потраченого часу для відкриття рахунку і все безрезультатно
Вікторія Однорог 3 октября 2023, 15:12
Отделение по адресу: Днепр, пр-т Ф. Орлика, 16
Маю депозит в банку, проценти отримувала на карту. Карту загубила, природньо, що вирішила перевипустити. Попередньо зателефонувала на гарячу лінію, отримала відповідь. Що в будь-якому відділенні мені миттєво перевипустять карту.
Приїхавши у відділення, виявилося, що оскільки я відкривала карту і депозит в іншому, потрібно пройти переідентифікацію. Ну, ок. Зробили копію паспорта, ІПН (хоча, ну я ж є в системі, документи -оригінали з собою, ну то таке, треба так треба). Саме цікаве починається потім. Співробітниця Радабанку прочинає телефонувати на відділення, де мені видали карту, тому що необхідно, щоб саме з цього відділення дали згоду на перевипуск моєї карти. Але ця жіночка дуже зайнята и 40 (!!!) хвилин і цю саму згоду надати мені не може, ну не до мене їй зараз, а може вийшла десь, а може поїсти сіла, клієнт же ж може зачекати. На завершення мені сказали, що треба ще 15 хвилин зачекати. В мене не було вільної години (!) часу на перевипуск карти, так я і пішла не з чим.
Чесно, я ні в якому банку такого не бачила. Що мені, діючому клієнту треба підтверджувати??? Чому немає єдиної бази на всі відділення? Чому треба чекати, щоб якась тьотя щось підтвердила, маючи на руках оригінали паспорту, ІПН, діючий депозит в банку. Я ж свої гроші вам принесла. А не кредит чи позику у вас прошу…
Не планую продовжувати співробітництво після закінчення депозиту, але звертаюсь до відповідальних осіб банку: перевипустіть мою карту, бажано так, щоб я приїхала і забрала її в тому відділенні м. Дніпра, яке ви назвете, бо чекати вас годинами змоги не маю.
Алешин Дмитрий 2 октября 2023, 16:30
Розмістив депозит у Радабанку. Вигідні проценти, вигідний курс, гарне обслуговування — вважаю цього достатньо, щоб стати клієнтом. Буду й далі користуватися послугами.
Денис Давиденко 2 октября 2023, 15:39
РАДАБАНК RB24 не раджу банкінг цього банку. Завів на карту цього банку три перекази зі своїх інших банків
у розмірах 29999грн, 1001грн. і 9000грн. збирався відкрити два депозити в цьому банку. Жалію тепер, що не
віднісся серйозно до негативних відгуків про цей банк. По причині що ці 40000грн. тепер висять заблоконвані
у цьому банку. Навіть після того як надав їм три квитанції по моїм переводам моїх же коштів. Вони кажуть що потрібно чекати біля 30днів поки їхня служба безпеки це все розгляне і розморозять мої гроші. Дуже негативне
знайомство з банком і не бажання продовжувати з ним взаємодію. Тому раджу вам обходити стороною цей банк.
lisiyjeka1717 18 августа 2023, 16:29
І так мій досвід використання:
завантажив додаток, далі:
віддалена ідентифікація —
як завжди зробити шерінг всіх своїх документів з Дії, підписати цифровим підписом, надати фото свого обличча у різних ракурсах, заповнити анкету опитувальник, але це не все, сама соковита вишенька на торті це вкінці намалювати своїм пальцем підпис такий як у дії, і як би я не намагався його намалювати робот завжди відхиляє з коментарем — підпис не співпадає, цікаво хоч комусь вдалося пройти цей крок ?))
Сапорт по пошті відправляє у віділення оформлювати інший продукт, бо у них бачите повністью автоматизовано все, і їм побоку що з роками у людини може змінитися підпис від того що був у 16 років, тим паче якщо його пальцем малювати на екрані, а не ручкою писати в документі, та і навіщо все це, якщо я надав свій цифровий підпис?
Короче спробував раз 100, зрозумів, що сапорт марний, та і цю нанорозробку аі фінтеху мені не пройти і забив.
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
User14082023 14 августа 2023, 19:31
Запросили на співбесіду до відділення. Пройшла співбесіду. Для перевірки службою безпеки Банку як майбутнього кандидата, заповнила анкету. Запросили на співбесіду з службою безпеки. Через день ще й з регіональним менеджером пройшла співбесіду. А потім ніякого зворотнього зв’язку. Минув майже місяць. Витрачений час і кошти. Не раджу навіть зв’язуватися. Розчарована.
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
Margarita2023 28 июня 2023, 20:33
Шукала банк для розміщення депозиту, моя знайома порекомендувала відвідати Радабанк. Подивилася на сайті продукти які пропонують, дуже гарні відсотки та я швидко вирішила. Підійшла на відділення в Одесі хоч воно і одне але розташовано у центрі міста тому зручно їхати. Співробітники ввічливо зустріли, добре проконсультували, та розповіли про інші продукти банку. Оформили депозит швидко. Велике дякую за якісне обслуговування.
Минфин
Ответ администратора
1 июля 2023, 10:18
Відгук не зарахований (на 01.07.2023).
Користувач не надав доказів на запит адміністрації сайту, які підтверджують, що він є клієнтом або користувався послугами даного банку
14.06.2023 р. вирішив розмістити депозит в Радабанк і завітав до відділення по вул. Левка Лук’яненка, 21, Київ. Обслуговувати мене взявся дуже молодий працівник. Надав йому паспорт, копію РНОКПП, пенсійне посвідчення. Йому не сподоболася якість наданої копії РНОКПП і він попросив оригінал. Пояснив йому, що оргигінал видавався в 1999 році і перебуває на окупованій території, запропонував підтвердити надану йому копію із Дії. Він пішов радитися до завідуючої відділення. Завідуюча роздивлялася копію (хоча всі цифри там гарно видно, до того ж я його предявляв і в інших банках і органах) і нічого не говорила. Працівник сказав, що Дія йому не підходить, підходить тільки ID картка. Намагався пояснити, що дані, які є в ID картці є й в закордонному паспорті. Проте такі аргументи ні на нього ні на завідуючу віддлення не подіяли. Забрав документи, сказав, що в них дуже «цікавий» банк, та звернувся до іншого, де й розмістив депозит. При відвідування даного відділення Радабанку склалося враження, що працівники так, з барського плеча, можливо і дозволять тобі співпрацювати з ними, якась зверхність до клієнтів.
Дуже розчарований, що наш віцепремєр-міністр Федоров на всіх міжнародних майданчиках рекламує ДІЮ, а в нашій країні, з дозволу Національного Банку України (бо Нацбанк в своїх нормативних документах не зобов’язує банки згідно Законів України вважати паспорт та РНОКПП в ДІЇ таким же чинними документами) багато Банків (особисто зіткнувся з Укрсиббанк та Радабанк) не розглядають документи з Дії і вимагають тільки паперові документи. В державі склалася цікава ситуація: Уряд намагається цифровізувати багато сфер, а Нацбанк немовби і іншій країні.
Пишу не голослівно: перед війною в мене була ситуація, коли в м.Херсоні звернувся до Укрсиббанку отримати 200 грн через касу, а т.я. паспорта не було — запропонував показати його з Дії. Мені відмовили. Я через декілька днів зателефонував на гарячу лінію Нацбанку щоб зясувати, чи правомірно мені відмовили. Працівник гарячої лінії пояснив, що за нормативними документами Нацбанку банки самі встановлюють собі правила, в т. ч. і за використання документів з Дії.
Srg Falcon 14 июня 2023, 22:48
Все почалося з того, що волею долі опинився у Львові як ВПО і там відкрив депозит у Рада-банку під непоганий на той час відсоток.
Відкрили мені депозит, але без випуску карти. Зауважу, що я був клієнтом банку в м.Харкові і на момент присутності у Львові вже не користувався їхніми послугами. Але в додаток я довго зайти не міг, ні гаряча лінія, ні фахівці відділення, ні технічні фахівці допомогти не могли. Різні проблеми мене переслідуватимуть при співпраці з цим банком і далі.
Закінчився депозит, так вийшло, що доступу до відділення я не мав і тут побачив рекламу RadaBox — зберігайте ваші кошти з можливою використання в будь-який момент з нарахуванням відсотка, за схожим прикладом сейфа в сенсі-банку. Переклав я свою немалу суму в РадаБокс. Потім я переїхав до Києва і дістався до відділення. Мені кажуть, що для роботи з РадаБоксом необхідна карта, давайте відкриємо, 100 грн достатньо як мінімальна сума. Добре, починаємо відкривати. Я перекинув одну частину з Рада Бокс (близько 60 тис грн) і зайшов глянути в деталі платежу, і тут у мене заворушилося волосся, я побачив 600 грн комісії. Цей РадаБокс при відкритті прив’язався до депозитного рахунку (вкладний рахунок), я не надав цьому значення, як і умовам цього рахунку. А там виходило 1% від суми перекидання з Рада Боксу. Карту мені відкрили, але прив’язати її не міг, оскільки РадаБокс прив’язаний до іншого рахунку. Рахунок цей вважається поточним, в умовах відкриття Рада Боксу, як я вже прочитав, зазначено, що він може працювати з будь-яким поточним. Хоча у відділенні мене переконували, що РадаБокс працює тільки з картковим, у Харківському відділенні мені сказали те саме і ще що після мого звернення РадаБокс не може вже працювати з іншими рахунками, не знаю так це. Мені нічого не було, як переказати кошти і закрити цей злощасний РадаБокс. Проблеми всякого роду попутно були, у них постійна проблема з видимістю рахунків. Я клієнт різних банків, але таке бачу вперше. Доступ до рахунку одного клієнта при мені вони так і не отримали.
На цьому ще не закінчилося. Я виїхав, отримую повідомлення, що умови по карті змінюються (депозит на 100 грн закінчився і кошти перерахували на карту). Через 4 дні після повідомлення мої 100 грн. зникли. Взагалі, вони мали понад 300 грн забрати за умовами обслуговування недіючої картки. Карта під депозит відкривалася у січні, депозит закінчився у квітні, у травні вже забрали комісію.
Ось такий у мене сумний досвід співпраці з банком, єдиний банк з безлічі з яким я отримав стільки проблем і збитків.
Андрій Клєвцов 14 июня 2023, 17:27
Отделение по адресу: Хмельницкий, ул. Подольская, 91
При спробі обміняти валюту долар США на гривню в відділені м. Хмельницького отримав відмову. Пояснення від керівництва відділення «зношені копюри» на запитання пояснити який % зношеності купюр ні один працівник банку зрозумілого пояснення не надав. Оцінка була зроблена суб'єктивно!!! Після відвідав відділення Приват банку та обміняв всі купюри. Не раджу звертатися до даного банку!!!
Уклав договір на оренду банківського сейфу до якого потрапити неможливо. На гарячій лінії банку повідомляють, що за відсутності електроєнергії відділення не працює. Забезпечити генераторами для стабільтної роботи банку та виконувати у повному обсязі зобов’язання перед клієнтами банк не спроможній за ВІДСУТНОСТІ ГРОШОВИХ КОШТІВ.
sys813 30 сентября 2022, 10:58
Отделение по адресу: Запорожье, ул. Яценко, 1
Обратился в отделение г. Запорожья по поводу выкупа монет. Кассир сказала, что монет нет. А после меня выдала другому человеку десяток монет, и что удивило не через окошко кассы, а вышла в коридор и передала монеты. После того как я поднял вопрос, монета нашлась и для меня, но следующему покупателю дали отказ. Хотя у кассира было еще много монет. Обращение на горячую линию ничего не дало, ответ получил что это в порядке вещей. В банке процветает коррупция в открытую
З лютого 2022 року став клієнтом банку, досить добре обслуговування, подобається інтернет банкінг, все можна робити дистанційно. Все прозоро, чітко, мені подобається.
Rivaldo 15 августа 2022, 16:08
Относительно прозрачная продажа монет. Да, есть не всё в продаже, но есть и смог купить. Это касается вновь вышедших монет. Колл-центр не компетентный и отвечает на вопрос не точно, что по факту получается по другому. Конкретика не точна. В банке очередей не наблюдал. Кассы работают.
Evgen0505 24 июня 2022, 14:18
24/06/2022 мав негативний досвід оформлення депозиту якій тривав біля одного часу (!).
Подробиці: банк рекламує високу ставку по депозиту при цьому на оформленні Угод тільки один менеджер (другого відправили у відпуску зі слів керуючого відділення). Мої очкування біля 1 часу так і не призвели до оформлення тому що меня запропонували ще + получаса очікування «я постараюсь швидко, яле не гарантую»…

Висновок: шкода, що гарна акція від ЦО банку, не конвертується у результат на рівні відділення.
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
Eisig13 1 мая 2022, 0:20
Отделение по адресу: Запорожье, ул. Яценко, 1
Вже й не знаю що й робити.
До Мінфіну вже зверталася раніше.
Я співробітник 11 відділення (мабуть).
Їм замало того, що вони мене підставили, та залишили без грошей, утримуючи закріплене за мною робоче місце за рахунок заяв на відпустку за власний кошт. Так минулої п’ятниці 29.04.2022 видалили з робочої групи.
Всі мої спроби дозвонитися до керівництва (Прус, Кубах, Пастовенська) зазнали поразки, зазначені особи скидали виклик.
Пояснень не дають, на зв’язок не виходять, нічого не пояснюють чи є я в загалі співробітником банка, чи мене вже якимось чином звільнили (між тим я единая годувальниці не повнолітньої дитини) та якщо звільнили то дуже цікавить куди поділася моя трудова книжка.

Одна надія на Мінфін. Допоможіть розібратися що в загалі коється.
Главная / Банки Украины 🏦 / Радабанк 💰 / Отзывы о Радабанке 📝

На странице вы можете ознакомится с отзывами о Радабанке, а также оставить комментарий о своем опыте сотрудничества с банком. Отзывы клиентов, помогут вам решить, в каком банке лучше разместить депозит, взять кредит наличными, открыть счет или просто обменять валюту. Если банки не дают вам кредит, возьмите займ онлайн в микрофинансовых организациях Украины.