gsv gsv
5 июля 2016, 10:28
1
Я ніколи не був клієнтом цього банку! Тривалий час до мене надходять SMS повідомлення про заборгованість за кредитом №260863792. Неодноразово телефонував на гарячу лінію, по телефонам в відділ заборгованості, пояснював ситуацію і просив не турбувати мене зі своїми проблемами.

Останнім часом почалися дзвінки від зомбованих дівчаток та хлопчиків. По-перше подібні дзвінки заважають роботі (працюю з клієнтами, руки зайняті). По-друге номер в мене контрактний (особистий) подібні дзвінки — це втручання в приватне життя (згоди на використання цього номера я не давав), що є порушенням Закону «Про захист персональних даних». По-третє манери спілкування вашого персоналу далекі від норм виховання. І нарешті четверте — ці дітлахи все рівно нічого не розуміють, що їм пояснюють.

Тому я останній раз звертаюсь до персоналу банку з проханням припинити терор. Номер кредитного контракту ви знаєте, вказаний в ньому телефонний номер — не відповідає дійсності. В разі продовження дзвінків або СМС наше спілкування буде продовжуватись через гарячу лінію НБУ та з моїм адвокатом, про відшкодування збитків.

Сподіваюсь на порозуміння!
Ответ банка
ПУМБ
5 июля 2016, 11:02
Доброго дня! Приносимо вибачення за можливі незручності. Ви можете залишити свій відгук у формі зворотного зв'язку на нашому сайті: pumb.ua/ua/pravda/feedback/
Наші колеги з управління якістю розглянуть ваш відгук і займуться розслідуванням. Дякуємо!

Комментарии (2)

+
0
gsv
gsv
5 июля 2016, 11:06
gsv, Київ
#
Буду вам дуже вдячний, але це я вже неодноразово чув під час розмов зі співробітниками. Будемо сподіватися!
+
0
gsv
gsv
7 июля 2016, 13:44
gsv, Київ
#
Мені дуже неприємно, що незважаючи на ваші обіцянки мені знову надходять СМС повідомлення. Чи не бажаєте ви дати якісь пояснення?

Написать комментарий

Чтобы оставить комментарий, нужно войти или зарегистрироваться