ВХОД
Вернуться

Не банк а дурня якась

Corleone Corleone
23 декабря 2015, 14:33
без оценки
Взяв свого часу кредит в Ренесанс кредит, який тепер належить ПУМБу. пару місяців тому мав виїздити за кордон і хотів зробити повне погашення. На моє запитання як це зробити мені відправило купу тексту на тему що приїдьте до на, напишіть заяву за 5 днів і тому подібне. В якому ще банку є таке? там собі взяв, закинув усі гроші що треба і забув. а у вас маячня якась. Але то ще не все. Кредит то так і не погашено. Намагаюся його погасити своєю карткою через форму на вашому ж сайті. а воно мені пише що не можливо то зробити. хоча цією карткою можу розрахуватися і зняти готівку в будь-якій точці світу без будь-яких проблем. контакту з підтримкою клієнтів немає ніякого. на електронні листи не відповідають. телепають про «подзвоніть, щоб ми вас ідентифікували». міжнародний дзвінок здійснити? щоб 20 хвилин на лінії я повисів? ви певно заробляєте на тих дзвінках. і до речі, я писав з особистого кабінету!!! яка ще потрібна ідентифікація??? я ВАМ гроші заплатити не можу, а не зняти з рахунка. обслуговування клієнту на нулі!

Забув дописати: свого часу платіж, здійснений вчасно, не був вчасно зарахований. То якесь хамло весь день дзвонило і погрожувало. при чому з періодичністю в дві години. дзвонили з вашого номера!..
Ответ банка
ПУМБ
23 декабря 2015, 16:08
Приносимо вибачення за незручності. Будь ласка, лишіть повідомлення з детальним описом проблеми в формі зворотного зв'язку на нашому сайті: pumb.ua/ua/pravda/feedback/

Комментарии (9)

+
0
78978299
78978299
25 декабря 2015, 10:55
Андрей, Никополь
#
На каком основании вы им вообще платите? Вы что с ними договор заключали?
Согласно що ч.2 ст.516 ЦКУ передбачає письмове (!) повідомлення боржника про заміну кредитора.
+
0
Corleone
Corleone
25 декабря 2015, 13:59
#
Дякую. Матиму на увазі
+
0
PUMB
Ответ банка
PUMB
25 декабря 2015, 16:42
#
Заміни кредитору не було. Відбулася реорганізація банків шляхом приєднання одного з них до іншого. Радимо ознайомитися з інформацією: pumb.ua/ru/merger/qa/
+
+3
Corleone
Corleone
25 декабря 2015, 13:58
#
Та я вам вже 4 дні пишу. Але замість вирішення проблеми чую лише «Звоните на инфолинию» Нарешті вчора вони попросили мій телефон. Я надав свій закордонний номер. Мені подзвонив їх співробітник. ВІдрекомендувався як Сергій з відділу безпеки. і сказав мені наступне (цитата): «едь в Украину и плати кредит, иначе найдем и ноги переламаем. А будеш много выступать вообще зароем».
+
0
PUMB
Ответ банка
PUMB
25 декабря 2015, 16:34
#
Співробітник нашого банку не може використовувати подібні формулювання і погрожувати клієнтам. Залиште, будь ласка, відгук з опис даного випадку у формі зворотного зв'язку на нашому сайті: https://pumb.ua/ua/pravda/feedback/

Наші колеги з Управління якістю розберуться, в чому справа, і за необхідності застосують заходи.
Дякуємо!
+
+3
Corleone
Corleone
13 января 2016, 11:48
#
Я вже писав де тільки можна. до ваших співробітників не може дійти одна проста річ! Я НЕ В УКРАЇНІ! Зв'язок зі мною ТІЛЬКИ через електронну пошту! Вони як папуги мені про вашу гарячу лінію, на яку Я НЕ МОЖУ ПОДЗВОНИТИ!!! А потребують від них простого: 1) надати мені процедуру виплат з закордонної картки ( рахунок не в гривні) 2) так як я підняв питання за ТИЖДЕНЬ ДО ДАТИ чергового платежу, а проблема НЕ БУЛА ВИРІШЕНА ВАШИМИ працівниками — перестати нараховувати штрафні відсотки і зайнятися вирішенням проблеми нарешті!!!
+
0
PUMB
Ответ банка
PUMB
13 января 2016, 12:20
#
Доброго дня!
Приносимо вибачення за можливі незручності.
Вирішення питання потребує вашої ідентифікації, для чого ми рекомендуємо вам звернутися в колл-центр.
+
+3
Corleone
Corleone
14 января 2016, 12:41
#
Що у виразі «я не можу подзвонити» вам не зрозуміло?
+
0
PUMB
Ответ банка
PUMB
14 января 2016, 12:46
#
Приносимо вибачення за можливі незручності.
В даному випадку це єдиний можливий варіант вирішення вашої ситуації.

Написать комментарий

Чтобы оставить комментарий, нужно войти или зарегистрироваться
 
×
окно закроется через 20 секунд