ВХОД
Вернуться

Халатне відношення до своїх обов"язків та клієнтів

OGrabchak OGrabchak
9 декабря 2015, 20:02
1
25.09.2015 я залишила скаргу на сайті банку, щодо шахрайства банку Ренесанс.Тішить одне, що хоча б за 2 роки звернули увагу, але рішення проблеми я не бачу. Кожен день приходять повідомлення звернутись до відділення(якого в моєму місті немає) або зателефонувати на стаціонарний телефон (якого в мене також немає).01.12.2015 я зателефонувала на номер 4997058 і спілкувалась, якщо не помиляюсь, з Андрієм Мрколайовичем.Але вирішення я так і не почула.Не беручи до уваги те, що помилку допустив ще в квітні 2013 працівник банку Ренесанс, перерахувавши кошти на неналежний рахунок в інший банк, мене звинувачують що я не вчасно подала заяву про закриття кредиту і ухиляюсь від його сплати.Виходить що з 15000 я сплатила 14741,42, а за 258,58 рішила придбати собі «головний біль»(хоча ці кошти були повернуті, але не направлені на погашення кредиту, а списані на потреби банку).І те, що кошти були повернуті невчасно, то є наслідки некомпетентності працівників банку Ренесанс.Зг.інструкції НБУ «Про безготівкові розрахунки в Україні в національній валюті», несе відповідальність працівник банку з вини якого був зроблений помилковий перерказ.Також мені повідомили, що всі копії які я раніше надавала до банку, повинні бути завірені нотаріально, тому що я могла ввійти в зговір з працівником банку і підробити документи щоб не платити кредит.Чому через чужі помилки я повинна нести додаткові затрати??? Не так важко з«ясуватив банку, хто проводив операцію — от нехай і несе відповідальність за сої помилки.Коли стояло питання про вчасне виправлення- ніякі інструкції та закони не дотримувались.А коли за 2 роки та 8 м-ів утворилась заборгованість, працівники раптом згадали про закони.ВСІ ЗАЯВИ зг. процедури банку на відмову я подала вчасно — через 4 дні після оформлення. А те що працівник Ренесансу допустив помилку, вчасно та професійно її не виправив, призвело до таких наслідків.Я вимагаю притягнути до відповідальності винного працівника, а не шукати причину, щоб перекласни всю вину на плечі клієнта.
Ответ банка
ПУМБ
PUMB
PUMB
10 декабря 2015, 12:30
Доброго дня!
Рекомендуємо вам лишити свій відгук в формі зворотного зв'язку на нашому сайті: pumb.ua/ua/pravda/feedback/ з вказанням всіх деталей справи і імен операторів, з якими вам довелося спілкуватись.
Наші колеги з управління якістю займуться розслідуванням.

Написать комментарий

Чтобы оставить комментарий, нужно войти или зарегистрироваться
 
×
окно закроется через 20 секунд