ВХОД
Вернуться

Чи потрібно брати кредити

Cergej1 Cergej1
28 сентября 2015, 14:42
без оценки
Людина, яка бере кредити повинно бути морально готова до того, що у випадку порушення її прав споживача, державні органи кинуть її напризволяще і ніхто її права захищати не буде. Банк на звернення споживача буде надавати формальні відписки, обходити стороною незручні питання, гнути свою лінію, навіть якщо банк неправий. Мій моральний обов’язок перед громадянами України висвітлити цю проблему, щоб вони не попали в таку ж халепу, як моя дружина.
На моє вчорашнє звернення ПУМБ банк відповів пропозицією викласти своє звернення на їхньому сайті. Який зміст викладати цю проблему на сайті банку, коли спеціалісти можуть підняти все листування моєї дружини за офертою від 11.12.2014 № 85019705041 і вивчити цю проблему? Я почергово громадянам України спочатку на цьому, а потім на інших на різних форумах доведу до відома, які помилки зробила моя дружина і як цими помилками скористався банк «Ренессанс Кредит», який ввійшов до складу ПУМБ, та як власне реагує на це ПУМБ.
Таким чином почнемо:
1. Сама основна помилка полягає в тому, що вона не проконсультувалась із юристами, підписуючи бланк оферти (заяви-ропозиції про видачу кредиту). Громадянам України, які хочуть хочуть брати кредити, раджу поспіхом не підписувати документи, а брати їх для спокійного вивчення вдома та консультації із спеціалістами, 1-2 дня Вам погоду не змінять. Якщо працівники будь-якого банку чи їх посередники відмовляють Вам у видачі таких бланків — це означає, що в них є скритий підтекст, зміст якого, читаючи поспіхом, Ви можете не зрозуміти і краще тікайте від такого банку подалі. Навіть досвідченні юристи, читаючи поспіхом, можуть не зрозуміти скритий зміст, який міститься в бланках договору чи оферти, що вже говорити про пересічного громадянина. Ніякий банк, який веде відкриту лінії по відношенню до споживачів і чесно з ними співпрацює, не буде ухилятися від видачі бланків договорів та їх складових для вивчення, адже типові незаповнені споживачем бланки не є таємницею. Не підписуйте поспіхом докумен
Ответ банка
ПУМБ
29 сентября 2015, 14:57
Дякуємо за ваш відгук та шкодуємо, що у вас склалося негативне враження від обслуговування в нашому банку. Якщо ви залишили звернення на сайті ПУМБ через форму зворотного зв'язку, воно буде розглянуте спеціалістами з Управління якістю. Колеги проаналізують, чи дійсно були порушені ваші права, та нададуть усю необхідну допомогу.

ПУМБ завжди іде назустріч своїм клієнтам та максимально оперативно намагається вирішити усі (і навіть «незручні») питання. Ще раз дякуємо за розуміння!

Комментарии (1)

+
0
Cergej1
Cergej1
28 сентября 2015, 15:19
Куба Сергей, Кировоград
#
Продовжую: звертайте увагу на шрифт. Дрібний шрифт означає не що інше, як спробу ускладнити прочитання тексту споживачем. Якщо ви берете кредити на значну суму, то який резон банку економити гроші на папері, який коштує копійки? Що може ховати від вас будь-який банк, ускладнюючи умови ознайомлення з текстом:
1) спосіб підписання документу, порядок оскарження. Якщо банк прописує можливість оскарження договору у визначеному ним суді, враховуйте можливість підкупу банком суду;
2) підписання Вами факту ознайомлення з іншими матеріалами, доступ до яких ви не мали і з якими не ознайомились;
3) завуальовану для вас вартість кредиту, зокрема обіцянка банку видати безпроцентний кредит інколи компенсується громадянином банку оформленням страховки. Сраховка компенсує банку видачу безпроцентного кредиту. Різного виду комісії нерідко перевищують суму процента за користування кредитом;
4) несправедливі умови оформлення кредиту, зокрема можливість змінювати умови кредитування без погодження з вами.

Написать комментарий

Чтобы оставить комментарий, нужно войти или зарегистрироваться
 
×
окно закроется через 20 секунд