ВХОД
Вернуться

Халатне відношення працівника до обов"язків має наслідки

OGrabchak OGrabchak
23 сентября 2015, 09:16
без оценки
В квітні 2013 я оформила в банку Ренесанс кредит, від якого через 5 днів відмовилась, оформивши всі належні документи. Працівник замість того, щоб закрити кредит.рах-ок, перерахував кошти на поточний рах-ок іншого банку. Після довгих розбірок, кошти були повернуті в повній сумі, але працівник не виконав свої функціональні обов’язки, не перевів всі кошти для закриття кредиту, а лишив на рах.2620, через що в мене виникла заборгованість.Виправляти помилку ніхто не збирається, тим більше, мене звинувачують в шахрайстві. Доказують, що від мене документів про закриття кредиту не надходили. В мене є підозра, що працівники знищили або приховали мої документи, щоб зняти з себе відповідальність. Копії документів я неодноразово надавала до відділень в Житомирі та надсилала поштою до Центрального офісу.Останній лист банк отримав 30.07.15р відповідь на який не надійшла.Тим більше, по телефону працівники відділу кредит. заборгованості повідомили, що мої листи читати ніхто не збирається.ХТО ШАХРАЙ?
Ответ банка
ПУМБ
23 сентября 2015, 13:26
Доброго дня. Дуже прикро, що вам довелося зіткнутися з такою ситуацією. Як зазначено у вашому повідомленні, ви брали кредит, коли банк Ренесанс Кредит ще не був у складі ПУМБ. Просимо вас написати про виниклу ситуацію у формі на сайті: pumb.ua/ua/about/feedback/feedback/. Фахівці проведуть розслідування та з'ясують, чому ви потрапили до бази боржників.

Написать комментарий

Чтобы оставить комментарий, нужно войти или зарегистрироваться
 
×
окно закроется через 20 секунд