ВХОД
Вернуться

Розвод клієнтів для банку Пумб є нормою...

MaximRivne MaximRivne
11 сентября 2015, 16:51
1
29 квітня 2015 року оформив в банку кредитну картку «Все можу». Основна мета оформлення — «на всякий випадок під час перебування за кордоном». Співробітниця завірила, що ніякої щомісячної плати не зніматиметься у випадку, якщо карткою не користуєшся, якщо ж скористався — списується 20грн.
Через півтора тижні зателефонувала співробітниця банку і попросила активувати картку зробивши будь-який платіж. Скористався нею 13.05.2015 в супермаркеті на суму 42.49.
26.05.2015 завітав у відділення з проханням надати мені повну суму для оплати щоб вийти на «нуль». Співробітниця банку вказала дві суми які необхідно оплатити: 43,35 — за покупку в супермаркеті, та 20грн. за ведення рахунку. Було сплачено 44, та 20 грн. відповідно. Наступного місяця на телефон прийшла СМС з повідомленням про борг у розмірі 18.49… 26.06.2015 пішов виясняти у відділення, повідомили, що потрібно ще 20грн. заплатити за страхування. Перепитав чи це буде остаточна сума для того щоб вийти на «нуль», відповіли, що — так, це остаточна сума…
Поїхавши за кордон на 2 місяці. знову почали приходити СМС із сумами заборгованості, карткою не користувався. Повернушись в Україну, 10.09.2015 звернувся у відділення банку за розясненнями і сумою боргу. Виявилося загальна сума боргу 107грн.95коп.
Як пояснили співробітники банку, борг утворився внаслідок того, що банк з травня 2015 підняв щомісячний платіж у разі користування карткою з 20 до 25грн. В наслідок чого з`явився борг 5грн. який на вересень місяць 2015р. момент складає вже 107.95грн.
Запитав чому мене у травні місяці про це не повідомили, щоб я міг сплатити не 20, а 25грн. аби вийти на «нуль», співробітники відповіли, що отримали самі повідомлення про це тільки у червні місяці, хоча 26 червня я також звертався до них з проханням отримати повну суму до оплати… Спроба по телефону вияснити, як так, що заднім числом банк збільшує плату на 5грн. не повідомивши мене про це, закінчилася кинутою слухавкою оператора. У відділені банку кажуть звертатися в Київ

Комментарии (1)

+
0
1On
1On
11 сентября 2015, 18:51
Михаил, Запорожье
#
Не мое конечно дело, но банк на сайте за месяц объявил об изменениях в РКО физ лиц pumb.ua/ru/about/press_centre/news_and_events/2015-5/povidomlennyu-tarifakh-pershogo-ukrayinskogo-na-obslugovuvannya-fizichnikh-osib/ Ссылка на сами РКО с изменениями pumb.ua/files/rbattachments/tariffsfiz/tariffiz_ua_200515.pdf На предпоследней странице синим выделены изменения, которые коснулись смс-обслуживания — они стали 15 грн, а комиссия за обслуживание кредитного счета 10 грн как была так и осталась. Я думаю, что смс-оповещение можно и отключить, тогда платить всего 10 грн. Но вот информации платить или нет при отсутствии движения по счету не нашел. Мне так думается, что платить надо в любом случае.

Написать комментарий

Чтобы оставить комментарий, нужно войти или зарегистрироваться
 
×
окно закроется через 20 секунд