ВХОД
Вернуться

Жахливий банк!!!

Parma Parma
8 июля 2015, 15:17
1
Доброго дня! Я є клієнтом банку «Ренессанс Кредит». Маю там і кредитну картку, і споживчий кредит. В цьому місяці мала непередбачувані витрати і тому затримую виплату по картці і по кредиту. Дзвонять мені сьогодні із Банку. Тільки вже поклавши трубку зрозуміла, що співробітник назвалась представником «Першого українскього… (тобто ПУМБ).
Так от, двзонить вона, ім'я я її не почула, а чи вона його назвала — не згадаю. І з порогу, що я маю заборгованість і чому не сплатила. Відповідаю, що на сьогодні маю фінансові труднощі… На що вона мене запитує чи я вже у відпустці!!! І УВАГА!!! Заявляє мені, що я отримала відпускні і оздоровчі за 56 календарних днів ( я — вчитель), то чого це я не плачу кредит!!! Це вже де таке бачено??? Хай би я хоч би якусь просрочку мала, тільки в цьому місяці так вийшло, а з тобою розмовляють в такому тоні, наче ти злочинець! Ще й починають звинувачувати, що в моєму тоні вона, бачте, вбачила нотки „наглості“. Так і було сказано… ЖАХ!!! Та на те, що я сказала, що штрафи банк нарахував, то я оплачу в кінці місяця свою заборгованість, мені сказали, що в мене немає часу до кінця місяця!!!
Шановні банкіри!!! Наша банківська система й так переживає не найкращі часи, а Ваші співробітники поводять себе так, що клієнтів у Вас і не буде!
До людей ставитися треба З ПОВАГОЮ!!! І ЯКЩО ЛЮДИНА НЕ ЗМОГЛА ВНЕСТИ ПЛАТІЖ, то в неї щось, мабуть, трапилося, і не треба, як якісь бандюки, збивати заборгованість!!!

ПО-ДРУГЕ!!! Звідки я маю знати, чого мені той ПУМБ дзвонить?? Я в ПУМБ нічого не брала!!! Банк має повідомити клієнтів, про те, що права відступлені… Я такого повідомлення не отримувала!!!

ПО-ТРЕТЄ!!! Теперь ніколи я, ніколи мої друзі і знайомі не візьмут кредит в банку ПУМБ, бо я їм, звісно, розповім про таке ставлення до людей!!! Це просто шок, у мене ще досі руки трусяться від розмови зі співробітником цього банку.

Нікому не рекомендую цей банк!
Ответ банка
ПУМБ
9 июля 2015, 11:15
Доброго дня! Дякуємо за зворотній зв'язок. Звертаємо вашу увагу, що у разі виникнення ситуації, коли ви не можете вчасно сплатити заборгованість за кредитними продуктами, варто повідомити про це у банк. Наші фахівці нададуть вам інформацію, що робити у даному випадку. Якщо у вас виникли якісь проблеми або ви незадоволені обслуговуванням у банку, ви завжди можете скласти скаргу та надіслати її за допомогою форми зворотнього зв'язку: pumb.ua/ru/about/feedback/feedback/. Фахівці з Управління якістю проведуть розслідування та зможуть вжити необхідних заходів.

Комментарии (1)

+
0
Pravin
Pravin
9 июля 2015, 12:36
#
Є клієнтом Пумбу вже досить давно, маю декілька відкритих депозитів і в мене особисто не було ніколи жодних проблем у спілкуванні зі співробітниками, але коли читаю такі відгуки і розумію, що так і є насправді, постійно виникає питання — чи варто далі бути клієнтом Банку.

Написать комментарий

Чтобы оставить комментарий, нужно войти или зарегистрироваться
 
×
окно закроется через 20 секунд