ВХОД
Вернуться

Виплата коштів вкладникам Київської Русі закінчується 13.07, а ПУМБ уже сьогодні відмовляється реєструвати вкладників на виплату

tuzkv tuzkv
7 июля 2015, 17:02
без оценки
07/07/15 зателефонувала на гарячу лінію банку ПУМБ для реєстрації на виплату коштів, що знаходились на картковому рахунку ПАТ «Банк „Київська Русь“. Предоставила дані ідентифікаційного коду та паспорта, мені відповіли, що справді я є у списках, але на жаль в Івано-Франківську я не зможу отримати ці кошти та запропонували інше місто, наприклад Чернівці, Стрий. Я повідомила що я працюю і не маю змоги забрати кошти в іншому місті, на що отримала відповідь, що банк у Івано-Франківську не може справитись з такою величезною кількістю клієнтів. Тоді чому банк брав на себе такі зобов» язання, якщо не готовий до здійснення виплат??
Ответ банка
ПУМБ
8 июля 2015, 08:20
Доброго дня! Дякуємо за звернеття та зворотній зв'язок. Просимо вас зателефонувати в Call Center 0 800 500 490 (безкоштовно з усіх номерів по Україні). Колеги розберуться в ситуації та нададуть консультацію, де ви можете отримати кошти.

Комментарии (3)

+
0
tuzkv
tuzkv
8 июля 2015, 09:29
Кристина
#
Звернулась за телефоном 0800500490- відповіли що можуть тільки оформити скаргу, а який час її розгляду-невідомо, порадили звернутись за тим же номером реєстрації виплат вкладників Київської Русі, де вкотре відповіли що нічим не можуть допомогти Не рекомендую користуватись послугами цього банку, оскільки у разі потреби ти залишаєшся на самоті зі своїми проблемами
+
0
PUMB
Ответ банка
PUMB
8 июля 2015, 12:54
#
Кристина, ПУМБ завжди працює над тим, щоб клієнти нашого банку були задоволені сервісом. В даному випадку, незважаючи на те, що ви є клієнтом іншого банку, ви дійсно можете скласти звернення зі скаргою, та надіслати його на адресу info@fuib.com Фахівці банку проведуть відповідне розслідування та матимуть можливість вжити заходів.
+
0
tuzkv
tuzkv
9 июля 2015, 09:30
Кристина
#
Я не з власної волі до Вашого банку прийшла, а тому, що ПУМБ ВЗЯВ НА СЕБЕ ЗОБОВ«ЯЗАННЯ виплачувати кошти вкладників Банку „Київська Русь“, тож, напевне, логічним є те, що банк повинен вжити всіх необхідних заходів для своєчасного і якісного обслуговування „клієнтів іншого банку“.Чому я повинна писати скаргу на елементарні речі, які Ви самі прекрасно бачите і знаєте, але замість того щоб їх терміново усунути- пропонуєте писати скарги, які розглядатимуть мінімум тижні два.

Написать комментарий

Чтобы оставить комментарий, нужно войти или зарегистрироваться
 
×
окно закроется через 20 секунд