ВХОД
Вернуться

БАНК «пумб» не видає кошти по ФГВФО

Semen777 Semen777
30 апреля 2015, 18:34
1
не засчитана
Мені 84 роки, я мав на пенсійну карту в імексбанку, банк збанкротував кошти думав, що пропали мої дві пенсії 2500 грн. які я складав на лікування в Східниці. Для мене це великі гроші. І тут моя сусідка каже, що почали виплачувати кошти через фонд гарантування в банку пумб, я дуже втішився бо саме зараз так потрібна кожна копійка то на ліки то на молоко. Мене внук зареєстрував, та прийшов я на відділення по вул. Науковій 96 у м. Львові. Мене гарно зустріли я прочекав 3 години в черзі хоча прийшов на вказану годину, так довго вони обслуговували трьох людей перед мною які теж були по виплаті імексбанку. Дивлюсь щось вони підписують купу документів а грошей ніхто не забирає. Думаю може суми величезні чи шо. Ну нарешті дойшла черга і до мене — дівчинка гарно вміхаючись «Ви оформляти депозит?» кажу ні доню яб забрав свою пенсію з імексбанку. От тут почалось саме цікаве «подивившись в компютері що кошти мені прийшли на виплату відразу мені почали пропонувати варіанти: 1. гроші я залишаю на депозиті — це безкоштовно!!! 2. Гроші вам зарахуємо на карту — за 45 гривень і отримаєте кошти на наступний тиждень, але попередньо задзвоніть замовте гроші щоб ми підготували». Кажу доню та мені всього потрібно забрати 2500 грн. не вже немає такої суми на що була відповідь «вже всі гроші забрали мої попередники». Я покликав керівника так виявилось він сидів з цією дівчиною разом і все чув і сказав що дійсно грошей немає ложіть гроші на депозит «хоч небудуть даром лежати ми нарахуємо на них відсотки!» Я на ці кошти чекав 6 місяців тому, що імексбанк не віддавав з вересня 2014, а тут **** ахметовські знову не віддають!!! Попросив я того *** дірєктора представитись він взяв вийшов та більше неповертався (люди за мене заступилися). Я принципово відмовився від їхніх карток та депозитів. Підкажіть люди добрі куди мені скаржитись куди писати, я дзвонив на гарячу лінію їхню та ніхто не хоче слухати!!!
Ответ банка
ПУМБ
5 мая 2015, 11:03
Добрий день! Приносимо вибачення за незручності. Просимо описати ситуацію, що виникла, у формі на сайті банку: pumb.ua/ru/about/feedback/feedback/. Фахівці з обслуговування зможуть провести розслідування і вжити заходів. Вкажіть при цьому свої ПІБ, контактні дані, а також дату звернення у відділення. Ви можете бути впевнені в тому, що банк виплатить всі кошти, які зобов'язався виплатити.
Ответ администратора
Финансовый портал Минфин
12 мая 2015, 16:55
Отзыв не подтверждён «Минфином» (на 12.05.2015).
Пользователь не предоставил подтверждение по запросу администрации сайта, подтверждающие, что он является клиентом данного банка.

Комментарии (1)

+
0
kostykevich
kostykevich
1 мая 2015, 10:37
#
Мне тоже не отдают деньги фгвфл. И жаловаться некуда… НБУ на все на это наплевать!!!

Написать комментарий

Чтобы оставить комментарий, нужно войти или зарегистрироваться
 
×
окно закроется через 20 секунд