ВХОД
Вернуться

навязывание услуг-обман клиентов

Kyrychok Kyrychok
27 марта 2015, 15:09
без оценки
На підприємстві ми почали отримувати заробітну плату в іншій банківській установі!(щоб не вираховували кошти за користування, та обслуговування карти я вирішив закрити рахунок…
Закриваючи свій рахунок 27.03.15, в відділенні банку за адресою Кременчук, вул. Генерала Манагарова, 8. мені поставили вимоги, що закриють мій рахунок тільки в тому випадку якщо я відкрию в відділенні кредитну карту, працівник банку мене запевняла, що якщо я не буду користуватися кредитною картою, то з мене не будуть зніматися кошти за користування, але прочитавши умови я побачив зовсім інше…
Боргів перед банком я не маю, кредитна карта мені не потрібна і умови банку мені не підходять-вони зависокі. В результаті я відмовився від нав'язаної кредитної карти, а працівники банку відмовилися закривати мій рахунок.
Ответ банка
ПУМБ
27 марта 2015, 15:42
Приносимо вибачення за незручності. Просимо описати виниклу ситуацію з подробицями у формі на сайті банку: pumb.ua/ru/about/feedback/feedback/. Фахівці з обслуговування зможуть провести розслідування і вжити заходів. Дякуємо!

Комментарии (1)

+
0
kriviyrih
kriviyrih
4 апреля 2015, 13:01
Артур, Кривой Рог
#
Я б теж так вчинив.

Написать комментарий

Чтобы оставить комментарий, нужно войти или зарегистрироваться
 
×
окно закроется через 20 секунд