ВХОД
Вернуться

Банк ПУМБ «нагріває руки» на своїх клієнтах

AbdrewS09 AbdrewS09
17 ноября 2014, 20:52
1
Я клієнт банку ПУМБ. Нещодавно отримав картку банку (05.11.14), відкрив її для розрахунків в іноземних інтернет-магазинах (eBay, Aliexpress...).
Основним аргументом при виборі цього банку була можливість конвертації коштів з гривневої картки в доллари США за курсом міжнародної платіжної системи Віза під час розрахунків за кордоном та в іноземних інтернет-магазинах. Однак, моя радість була не довгою.
12 листопада, без попереднього повідомлення своїх клієнтів, як того вимагає публічний договір, банк примусово перевів своїх клієнів на власний комерційний курс конвертації, який значно перевищує не тільки курс конвертації МПС Віза, але й курси конвертації усіх інших банків України. Повідомлення від банку про перехід на новий «механізм» конвертації надійшло до клієнтів через систему ПУМБ-онлайн пост-фактум, лише 13 листопада (див. вкладення).
При цьому, враховуючи, що списання коштів з карти проходить не одразу, а лише через 2-5 днів після здійснення операції покупки, списання коштів за покупки здійснені мною до повідомлення банку, 11 та 12 листопада, буде проведено за новим, грабіжницьким курсом.
При цьому, слід додати, що 12 листопада, до здійснення своїх покупок, я завітав довідділення банку у м. Полтава з метою уточнення інформації щодо курсу конвертації МПС Віза, але жоден з працівників банку мене не повідомив про перехоід на новий курс. Наступного ж дня, коли я завітав туди уже з претензіями, мені повідомили, що жоден з працівників банку не знав про такі зміни.
Звернення до гарячої ліні банку та НБУ не дало жодного результату.
І хоча мої втрати не такі й значні у порівнянні з іншими, прошу звернути увагу на те, що я не єдиний ошуканий клієнт, думаю в масштабах країни наші громадяни постраждали на мільйони гривень, які фактично «вкрав» у них банк своїми неправомірними діями.
Ответ банка
ПУМБ
18 ноября 2014, 10:44
Доброго дня!

Приносимо вибачення за незручності.
Введені зміни з юридичної точки зору не суперечать законодавству і правовим відносинам з нашими клієнтами. Тим не менш, будемо вдячні, якщо ви залишите свій відгук, вказавши ваше ПІБ та контактні дані, за допомогою даної форми зворотного зв'язку банку: pumb.ua/ru/about/feedback/feedback/
Дана інформація допоможе ПУМБ за допомогою управління якістю поліпшити роботу банку.

Дякуємо за зворотній зв'язок!

Комментарии (2)

+
0
AbdrewS09
AbdrewS09
18 ноября 2014, 11:07
#
Доброго дня!
Вашу завчену фразу раніше читав на цьому порталі, тільки вона недостовірна, оскільки порушення умов публічного договору не може не суперечити «законодавству і правовим відносинам» з вашими клієнтами.
А свій відгук у вашій формі за залишив уже давно. Пошукайте… от тільки сумніваюсь що їх хтось читає.
+
0
AbdrewS09
AbdrewS09
21 ноября 2014, 14:02
#
Ви говорили, що дії банку не суперечать законодавству?… що ж…
Сьогодні отримав дзвінок від представника банку, як з'ясувалося, форму зворотного зв'язку таки хтось читає…
Так от… дівчина з приємним голосом повідомила, що суми усіх операцій з конвертацією, що були прийняті та заблоковані банком до 12 листопада включно буде перераховано за курсом МПС, а різницю між курсом МПС та комерційним — повернуто. Ось так.

Написать комментарий

Чтобы оставить комментарий, нужно войти или зарегистрироваться
 
×
окно закроется через 20 секунд