ВХОД
Вернуться

САМЫЙ ЛУЧШИЙ БАНК!!!!!(((((

AnnaAAA AnnaAAA
13 декабря 2013, 15:49
1
У зв’язку з виникненням проблеми, внаслідок співпраці з Вашим банком, звертаюсь до Вас для її вирішення.
У грудні місяці 2013 року, в мене приватної особи Кліщенко Вікторії Дмитрівни, виникла негайна необхідність в перерахуванні грошових коштів в іноземній валюті (долари США) у розмірі 640,00у.о. за кордон (Англія), шляхом SWIFT переводу.
Для здійснення вищевказаного переводу, 02.12.2013 я звернулася, до відділення №7 ПУМБ в м.Донецьк, до фахівця Мішиної Олени Олексіївни, яка безпосередньо займається міжнародними переводами. Необхідно відмітити, що на момент звернення, я зовсім не володіла знаннями та правилами SWIFT переводу.
З наявних в мене даних були:
— № картки отримувача;
— accaunt № та sort code;
— IBAN;
— ПІБ отримувача коштів.
Фахівець Мішина О.О. зазначила, що для здійснення SWIFT переводу необхідно мати:
— ПІБ отримувача;
— SWIFT код;
— адресу банку;
— № рахунку отримувача.
Крім того зазначила, що наданий мною IBAN не відповідає вимогам діючих норм, тому що містить букви, а IBAN та рахунок отримувача те саме, тому не може містити букви. Загалом необхідну інформацію, ми з’ясовували 3 дні.
Після надання всієї запрошеної інформації, мною Кліщенко В.Д., 05.12.2013 був здійснений SWIFT перевод у розмірі 640,00 у.о.
В той же день, на мій мобільний телефон надійшов дзвінок від фахівців відділення №7 ПУМБ м.Донецьк, про виникнення проблеми з перерахуванням коштів, у зв’язку з відсутністю інформації про банк кореспондент та запропонуванням надання послуги з наданням банку –корреспонденту безпосередньо самим ПУМБ, вартість цієї послуги 50,00грн… Я погодилась та оплатила цю послугу.
Через 3 робочі дні 09.12.2013 року, отримувач грошових коштів (Кубрак І.), повідомив про відсутність грошових коштів, я подзвонила до банку де мене повідомили про повернення платежу
Наступного дня, я прийшла до відділення, але мені не надали обґрунтованих причин повернення платежу, а надали виписку текстового повідомлення. При переводі цього повідомлення та зверненні отримувача грошових коштів (Кубрака І.) в Англії до свого банку з’ясувалось, що гроші не зараховані, внаслідок невірного вказання IBAN, який зазначається при міжнародних переводах.
Крім того, в банку повідомили про зняття з мого рахунку грошових коштів у розмірі 52,50у.о. та усно сказали, що це комісія банку кореспонденту.
Моя вимога про надання підтверджуючих документів, була відхилена, під мотивацією «це внутрішні документи».
Детально вивчивши систему SWIFT переводів, мною з’ясовано, що: згідно діючого міжнародного законодавства, міжнародні переводи здійснюються при наявності IBAN, а не номеру рахунку та не accaunt № (який був зазначений в SWIFT переводі), які зазначаються тільки в переводах в межах України.
Тобто, внаслідок не повних та не компетентних дій фахівця відділення №7 ПУМБ в м.Донецьк, я Кліщенко Вікторія Дмитрівна, не тільки не змогла здійснити грошовий перевод, а ще отримала шкоду у розмірі 52,50 у.о. (не з’ясована «комісія банку», 15,00у.о. (вартість переводу) та 50,00грн. (послуга з надання банку кореспонденту).
У зв’язку з вищевикладеним, прошу розібратися та допомогти у вирішенні моєї проблеми.
У разі відмови в розгляді мого листа, відповідно змушена буду звернутись до правоохоронних органів, для вирішення питання суті та повернення грошей.

Такі самі листи буде відправлено до Головного Донецького відділеня ПУМБ та до НБУ за моїми підписами.
Ответ банка
ПУМБ
28 декабря 2013, 11:56
Дякуємо за звернення! Перепрошуємо за можливі незручності. Банк вживає заходи, щоб покращити обслуговування і унеможливити в майбутньому такі непорозуміння.
Прохання на майбутнє з метою оперативного вирішення будь-яких питань, пов’язаних з обслуговуванням в ПУМБ, звертатись за телефоном Центру обслуговування клієнтів 0 800 500 490 (безкоштовно по Україні з усіх телефонів). У разі виникнення відгуків/скарг/пропозицій прохання звертатись до банку через відповідні форми зворотного зв’язку на сайті: pumb.ua/ua/about/feedback/feedback/
Кожне звернення знаходиться на контролі Управління якості банку і буде уважно розглянуте. Дякуємо!

Комментарии (1)

+
0
AnnaAAA
AnnaAAA
13 декабря 2013, 16:41
#
Я так понимаю, что отзывы здесь не рассматриваются…

Написать комментарий

Чтобы оставить комментарий, нужно войти или зарегистрироваться
 
×
окно закроется через 20 секунд