zhenyazemlya zhenyazemlya
18 июля 2017, 17:24
1
Я в перше і в (останнє) скористався послугами цієї навіть не знаю як назвати убогої установи.
За декілька днів прострочиного кредиту, про це знали всі навколо, банківські *** дзвонили моїм знайомим, колегам, номера телефонів яких, взагалі не фігурували у кредитному договорі.
Я думаю, що в судовому порядку ми це виправим, да?.
Ответ банка
ПУМБ
19 июля 2017, 12:05
Приносимо свої вибачення за можливі незручності. Ми були б раді дізнатись подробиці, щоб покращити роботу операторів. Залиште, будь ласка, їх для наших колег з управління якості ПУМБ через онлайн-форму на сайті банку: https://about.pumb.ua/ru/support/complaint

Написать комментарий

Чтобы оставить комментарий, нужно войти или зарегистрироваться
 
1