Вика Шевченко Вика Шевченко
15 августа 2016, 20:53
1
Я вкладник банку михайлівський, фонд гарантування вкладів назначив виплати у вашому банку,26.07.16 я звернулась у відділення на вул.Золотоворітна, зняли копії моїх документів і у виплаті відмовили, так як я змінювала прізвище, сказали через 3дні мою заяву розглянуть і я заберу свої кошти.… приїхавши через 3 дні мені у виплаті відмовили і сказали що завтра я вже точно отримаю свої кошти.на наступний день я звичайно нічого не отримала, подзвонила у відділення мені сказали ваш запит в обробці, сьогодні вам зателефонують ....І звичайно ніхто не позвонив...І так звоню вже другий тиждень, але пофігізм співробітників ПУМБ зашкалює… останній раз коли я звонила у банк мені повідомили що співробітник який займається зміною даних по виплатах у відпустці.… невже у такому банку тільки ОДНА ЛЮДИНА може змінити мої данні ??І я не можу через це отримати свої власні кошти?? у відділені на Золотоворітній мені не дают телефони головного відділення… На моє питання яка людина вносить дані на зміну мого прізвища, мені повідомили Володимир Володимировчи, на питання яке у нього прізвище, мені повідомили що прізвище не памятають.… мені б дуже хотілось отримати пояснення які мої подальші дії, чи мені когось ще чекати з відпустки з співробітників банку ПУМБ? ??? Бо ця біганина до вашого відділення вже триває не один тиждень… Добре що банк користується моїми грошима цей час, але я б також хотіла розпоряджатися своїми коштами
Окреме «дякую» куруючій відділенням на Золотоворітній, здається Юля (можу помилятися )яка кожен раз вислухає… зрозуміє… повідомить що через годину вам зателефонують....І звично проігнорить… Бо більше, навіть не візьме слухавку коли я телефоную.....І це все відбувається не один тиждень!!!
Ответ банка
ПУМБ
16 августа 2016, 10:38
Доброго дня! Рекомендуємо залишити свій відгук у формі зворотнього зв'язку на сайті нашого банку: pumb.ua/ua/pravda/feedback/.
Будь ласка, детально опишіть ситуацію, вказавши відділення банку, в якому ви обслуговувались, а також свої контакти.
Наші колеги з управління якістю проведуть розслідування і зв'яжуться з вами. Дякуємо.

Написать комментарий

Чтобы оставить комментарий, нужно войти или зарегистрироваться