move move move move
15 июля 2016, 16:23
без оценки
ПУМБ, чому гаряча лінія 20 разів повтор, а в кінці дякую за дзвінок, і так декілька разів.Витрачено 40 хвилин, і жодної інформаціїї, А за ( 044 ) ще й треба заплатити! Ви що взагалі?.. На сайті жодного телефону у відділення.Це що за сервіс?
Ответ банка
ПУМБ
15 июля 2016, 17:10
Доброго дня. Перепрошуємо за незручності, однак проблем зі з'єднанням не відмічаємо. Спробуйте, будь ласка, ще раз.

Комментарии (2)

+
0
olekstvorog
olekstvorog
15 июля 2016, 16:35
Искандер
#
Я вчера тоже дозванивался полчаса и таки поговорил с оператором…
+
+12
Dobrofey
Dobrofey
16 июля 2016, 15:22
Dobrofey, Сумы
#
Абсолютно жлобский банк, не имеет бесплатной «горячей линии» и заставляет клиентов по полчаса ждать ответа по междугородке, тратя немалые деньги.

Написать комментарий

Чтобы оставить комментарий, нужно войти или зарегистрироваться