Минфин - Курсы валют Украины

Установить

ПУМБ горячая линия

×

Введите ваш E-mail
для оформления подписки:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!


Уважаемый Андрей!

В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
×

Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
Подписаться
Для того чтобы задать вопрос, нужно войти или зарегистрироваться
Aram2727
Ляля Кузнецова
10 сентября 2023, 20:04
Ляля, Украинка
Я не могу обратиться в отделение банка потому что я нахожусь в Германии
ПУМБ
Ответ банка
13 сентября 2023, 17:59
Вітаємо! Перебуваючи за кордоном, клієнт може змінити фінансовий номер телефону через довірену особу. Для цього довірена особа може звернутися до найближчого відділення ПУМБ з довіреністю, завіреною українським нотаріатом.
Aram2727
Ляля Кузнецова
10 сентября 2023, 19:47
Ляля, Украинка
Я бы хотел бы поменять финансовый номер зато я старый потеряла
ПУМБ
Ответ банка
10 сентября 2023, 19:52
Вітаємо! При втраті фінансового номеру телефону, змінити його можливо у найближчого відділенні нашого банку.
Sergeykiv74
Sergey Kivirenko
9 сентября 2023, 11:30
Sergey
Ви написаи мені у повідомлені що поки що Вам доступні лише покупки у торговельно-сервісній мережі та інтернет-магазині. На жаль, орієнтовні терміни та деталі щодо обмежень відсутні, проте Вас буде обов’язково проінформовано як тільки будуть зняті дані обмеження.
Але це не правда. Я не можу здійснюівати покупки у торговельно-сервісній мережі та інтернет-магазині. Ця можливість в мене заблокована, як і всі інші операції в банкінгу.
Чуму в мене повне блокування? І чому банк надає неправдиву інформацію?
ПУМБ
Ответ банка
9 сентября 2023, 12:13
Вітаємо! Відповіли в особистих повідомленнях
baykal200711
baykal200711
8 сентября 2023, 11:28
Гремячева Лариса Григорьевна, Вецлар Германия
Я полагаю, что мой вопрос не поняли. Мне нужна обновленная пенсионная карта с тем же номером, но продленным сроком. Я могу заказать по телефону или на сайте? А по готовности приехать забрать?
ПУМБ
Ответ банка
8 сентября 2023, 16:21
Вітаємо! Новій картці буде присвоєно унікальний номер, який буде відрізнятися від номеру попередньої картки.
baykal200711
baykal200711
8 сентября 2023, 10:28
Гремячева Лариса Григорьевна, Вецлар Германия
Вышел срок действия пенсионной карточки в декабре 22-го. Нужно заказать в к-либо отделении Львова, желательно около ЖД вокзала, новую, чтобы потом приехать и быстро забрать. Как это сделать?
ПУМБ
Ответ банка
8 сентября 2023, 11:11
Вітаємо!Отримати нову миттєву карту можна у будь-якому відділенні банку без очікування.З переліком працюючих відділень Ви можете ознайомитись на нашому сайті за посиланням: https://about.pumb.ua/map#138
Darushka
Darushka
30 августа 2023, 11:03
Доброго дня. У моєї родички десь два роки тому була кредитна картка, і по ній виявляється є заборгованість. Як дізнатися яка сума там взагалі якщо картки закриті? ПумбБанк
ПУМБ
Ответ банка
30 августа 2023, 11:32
Вітаємо! Просимо власника рахунку кредитної картки зателефонувати на гарячу лінію нашого банку. Фахівець повідомить усі деталі по рахунку. Номери телефонів: +380442907290 +380962907290 +380502907290 +380932907290
Ttatiana
Ttatiana
14 августа 2023, 22:58
Тетяна
Доброго вечора!
У мого батька був депозит та рахунок у Сбербанку Росiї на момент лiквiдацiї у 2022 роцi.
Відшкодування коштів вкладникам проводиться через відділення банків-агентів Фонду, підключених до Автоматизованої системи виплат Фонду. У цьому перелiку ПУМБ. Підкажіть будь ласка, чи дійсно ПУМБ виплачує кошти та куди треба звертатися?
Дякую!
ПУМБ
Ответ банка
15 августа 2023, 17:22
Вітаємо! Дійсно, ми виплачуємо вклади клієнтам Сбербанку. Для отримання вкладу слід оформити заявку у мобільному додатку ПУМБ Online чи звернутися до найближчого відділення ПУМБ.
Ministerstvofin
Клієнт ПУМБ
11 августа 2023, 3:25
Я є клієнтом ПУМБ протягом багатьох років. Регулярно і без проблем користувалася застосунок ПУМБ. Наразі не можу в нього зайти, бо для входу в застосунок на екрані відображенно мій недійсний номер телефону, а значить при введені дійсного паролю виникає помилка. У застосунку змінити неправильний номер самостійно на дійсний неможливо. Оновити пароль також не можливо, бо не надходять смс на фінансовий номер. Сформувати запит до ІТ з кодом помилки неможливо, бо я не можу зайти в застосунок ПУМБ. Прошу терміново вирішити ці проблеми — відновити правильний номер телефону для входу в застосунок та вхід до застосунку, а також надходження смс на мій фінансовий номер, коли я знаходжуся за межами України. Наперед дякую!
ПУМБ
Ответ банка
11 августа 2023, 9:45
Вітаємо! Будь ласка, надішліть в особисті повіломлення Ваші ПІБ, ІПН та коректний фінансовий номер телефону, щоб ми могли розібратися в ситуації.
Ministerstvofin
Клієнт ПУМБ
11 августа 2023, 3:03
Добрий день! Дуже прошу допомогти. Не приходять смс з ПУМБ. Я знаходжуся не в Україні. У мене на руках фінансовий номер, який в роумінгу. З мобільним телефоном все в порядку. Всі смс з України надходять, в тому числі від інших українських банків. Не надходять тільки смс від ПУМБ. Відповідно, коди підтвердження отримати не можливо. Зверталася до мобільного оператора — відповіли, що в них все працює нормально. Судячи з усього, проблема в банку. Чому я не отримую смс від ПУМБ на фінансовий номер? Прошу терміново вирішити цю проблему та зробити так, щоб смс з ПУМБ мені надходили. Наперед дякую!
ПУМБ
Ответ банка
11 августа 2023, 9:44
Вітаємо! Будь ласка, надішліть нам в особисті повіломлення Ваші ПІБ, фінансовий номер телефону та дати і орієнтовний час, в який повідомлення мали бути доставлені. Ми розберемося в ситуації та надамо Вам зворотній зв'язок.
Annapolina1421
Annapolina1421
10 августа 2023, 12:13
Добрий день, заблокували соціальну карту з дитячими грошима без яких на те причин.Прошу в допомозі розблокувати.
ПУМБ
Ответ банка
10 августа 2023, 12:47
Вітаємо! Для ідентифікації просимо Вас надіслати нам в особисті повідомлення Ваші ПІБ та ІПН або фінансовий номер телефону.
Illja
Illja
8 августа 2023, 16:41
Illia, Рівне
Як мені зробить виписку рахунку в програмі пумб за цілий рік в одному документі, а не за кожен місяць окремо?
Не знайшов відповідного пункту.
ПУМБ
Ответ банка
9 августа 2023, 20:57
Вітаємо! Ви можете замовити виписку за рік у чаті підтримки. Для цього слід увійти до мобільного додатку ПУМБ Online та обрати «Більше» — «Написати в чат».
marynakhlikei
Марина Хлікей
4 августа 2023, 10:49
Марина, Черноморск (Ильичёвск)
Ще раз. Ви написали мені що інформація уточнюється. Писали сюди три дні тому. Запросили ІПН та ПІБ. Що саме ви уточнюєте три дні? Мій ПІБ? Ще раз в мене така проблема. Не приходить заробітна плата мужа на мій рахунок у ПУМБ. Банк відправник каже що відправив, є підтвердження що гроші списалися, є копія swift переводу. На прохання ініціювати пошук або повернення платежу до їх банку кажуть що не можуть тому що гроші відправлено. Кажуть звернутися до банку отримувача. На мої прохання у ПУМБ відповідають шаблонами, допомагати ніхто не хоче. Кажуть тільки відправник може ініціювати пошук. В їхньому банку кажуть що служба безпеки ПУМБ (як що дослівно англійською security department, може в нас по другому) може зв'язатися з їх банком для уточнення і що це звичайна процедура. У ПУМБ нам кажуть що ми нічого не можемо зробити, звертайтесь до відправника. Але відправник все відправив. То до кого звертатися? Через 10 днів буде вже місяць як відправли
ПУМБ
Ответ банка
4 августа 2023, 12:53
Вітаємо! Ми надіслали Вам в особисті повідомлення запит інформації, яка необхідна для пошуку платежу.
marynakhlikei
Марина Хлікей
4 августа 2023, 10:32
Марина, Черноморск (Ильичёвск)
Доброго дня, ще раз! Чекаю на відповідь від вас вже три дні. Ви написали що інформація уточнюєтьс
ПУМБ
Ответ банка
4 августа 2023, 12:52
Вітаємо! Ми відповіли на Ваш запит в особистих повідомленнях.
marynakhlikei
Марина Хлікей
1 августа 2023, 18:33
Хлікей Марина, Одеса
Доброго дня. Будь ласка допоможіть. Я клієнт банку ПУМБ. Мій чоловік працював у Португальської компанії. Заробітна платня приходить на мій рахунок. Відправляють з Португальского банку по міжнародній системи SWIFT. Останій переказ був 14.07.2023. Пройшло вже 19 днів а грошей досі немає. Відправник каже що відправив гроші, та вони списалися з його рахунку. У ПУМБ підтримки кажуть що цього трансферу немає, тобто він не надійшов до банку. Мій чоловік зв'язався з банком відправником у Португалії. Вони там кажуть що ми повинні зв'язатися з ПУМБ з відділом безпеки (Security Department це дослівно як вони казали англійською), казали що цей відділ може дати запит до їхнього банку у Португалії, щоб виявити що сталося з грошима. Але у підтримки кажуть звертатися до банку відправника. Вже кілька днів граємо у пінг понг. Ці португальці дуже складні люди і нічого не хочуть робити. В нас копія swift переводу. Чи можливо якось зробити запит до банку Португалії з України? Тому в їхньому банку кажуть що це звичайна процедура і що це можливо. Дякую
ПУМБ
Ответ банка
1 августа 2023, 20:32
Вітаємо!Нам дуже прикро, що сталась така ситуація. Ми бажаємо розібратися в ситуації детальніше. Для цього просимо надіслати нам в особисті повідомлення Ваші ПІБ та ІПН. Ми неодмінно розберемося в ситуації та повернемося до Вас зі зворотнім зв'язком.
YevgenLyashko
Yevgen Lyashko
19 июля 2023, 12:57
Yevgen
Уже прошел месяц как моя семья не может получить мою зарплату. Это не нормально. Деньги заблокированы без основательно и без каких-либо уведомлений и объяснений. Почему? Сколько нужно ещё ждать?
ПУМБ
Ответ банка
19 июля 2023, 13:24
Вітаємо, Євгене! Ми уже зафіксували запит на перевірку причини блокування рахунку. Після проведення перевірки ми обов'язково надамо зворотній зв'язок власнику рахунку у приватних повідомленнях.
MarinaLyashko
MarinaLyashko
19 июля 2023, 12:25
Марина
Добрый день. Мне немецкий работодатель 20.06.2023 ошибочно перечислил 20000$ не на тот валютный счет.
Немецкий банк отправил запрос ПУМБу на возврат средств.
Ответа нет. ПУМБ уже заблокировал средства. В результате и возврата денег нет и я не могу пользоваться средствами.
Подскажите пожалуйста, как получить доступ к деньгам?
Горячая линия ПУМБ недостаточно компетентна. На данный момент нахожусь за пределами Украины, возможности приехать в Украину нет.
MarinaLyashko
MarinaLyashko
19 июля 2023, 11:08
Марина
Добрый день. Мне немецкий работодатель 20.06.2023 ошибочно перечислил 20000$ не на тот валютный счет. Немецкий банк отправил запрос ПУМБу на возврат средств. Ответа нет. ПУМБ уже заблокировал средства. В результате и возврата денег нет и я не могу пользоваться средствами. Подскажите пожалуйста, как получить доступ к деньгам? Горячая линия ПУМБ недостаточно компетентна. На данный момент нахожусь за пределами Украины, возможности приехать в Украину нет.

ПУМБ
Ответ банка
19 июля 2023, 12:36
Вітаємо! Просимо надіслати Ваше ПІБ та фінансовий номер телефону нам у приватні повідомлення. Ми залюбки допоможемо вирішити даний інцидент.
YevgenLyashko
Yevgen Lyashko
18 июля 2023, 13:57
Yevgen
Добрый день. Мне ошибочно, на валютный ПУМБ счет прислали несколько тысяч долларов от немецкого работодателя. То есть деньги мои, но пришли не на тот счет. Запрос ПУМБу на возврат немецким банком уже отправлен-ответа нет. Но ПУМБ уже заблокировал средства. В результате я не могу пользоваться своими же средствами. Подскажите пожалуйста как получить доступ к деньгам? Горячая линия ПУМБ недостаточно компетентна. Живу в Польше, возможности приехать в Украину нет.
ПУМБ
Ответ банка
18 июля 2023, 16:21
Вітаємо! Ми бажаємо детальніше розібратися у ситуації. Просимо надіслати Ваше ПІБ, фінансовий номер телефону та суму переказу коштів у приватні повідомлення.
AlexTesl
AlexTesl
17 июля 2023, 9:58
Александр, Киев
Здравствуйте!

05.07.2023 я оформил заявление на чарджбэк на странице https://www.pumb.ua/pos-internet с подробным описанием ситуации, а также прикрепил скриншоты, подтверждающие мои утверждения в заявлении (БПК [#772724]).

07.07.2023 я получил «стандартную отписку» от info@fuib.com. Специалист, по всей видимости, невнимательно прочитал мое заявление и не ознакомился с прикрепленными скриншотами, либо не ознакомился с ними вовсе. После прочтения ответа стало ясно, что он не соответствует излагаемому в заявлении.

07.07.2023 я ответил на «стандартную отписку», указав на ошибку и уточнив цель моего заявления.

11.07.2023 я направил очередное письмо на info@fuib.com, так как на предыдущее ответ не получил.

13.07.2023 в очередной раз я попросил info@fuib.com дать ответы на предыдущие запросы и удовлетворить мою просьбу.

17.07.2023 в ходе звонка на номер +380 (50) 290 72 90 я так и не смог получить интересующую меня информацию, т. к. не дождался ответа сотрудника, который обрабатывает жалобы на долгую отработку заявление:)

И так, внимание, вопрос: когда будет удовлетворено заявление БПК [#772724]?
ПУМБ
Ответ банка
17 июля 2023, 19:55
Вітаємо! Просимо написати у приватні повідомлення Ваше ПІБ та фінансовий номер телефону для перевірки інформації.
79221830
Vitalii Kuznetsov
6 июля 2023, 18:24
Vitalii
Вітаю!

Знаходжусь за кордоном, зайшла значна сума коштів 6 липня до обіду. Після 14 години я вже не зміг потрапити у застосунок та розраховуватися картою Apple Pay. Додзвонитися до підтримки не можу. Як відновити доступ в додаток?
ПУМБ
Ответ банка
6 июля 2023, 19:09
Вітаємо! Відповіли на Ваше запитання у приватних повідомленнях.

Курс валют в ПУМБ

Валюта Покупка Продажа
EUR 42.3 42.9
PLN 9.5 9.99
USD 39.4 39.9
Все курсы банка

Курс валют в ПУМБ

Валюта Покупка Продажа
EUR 42.3 42.9
PLN 9.5 9.99
USD 39.4 39.9
Все курсы банка
Главная / Банки Украины 🏦 / ПУМБ 💰 / Горячая линия ПУМБ