Минфин - Курсы валют Украины

Установить

Жахливе обслуговування клієнтів!

×

Введите ваш E-mail
для оформления подписки:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!


Уважаемый Андрей!

В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
×

Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
Подписаться
manzyukvikusya 22 февраля 2012, 7:39
Працівники банківськой установи не повідомили про зміну адреси відділення, зміну контактних телефонів! Змушена була розшукувати йх місцезнаходження по всьому місту Кривій Ріг, щоб забрати свій вклад. Підійшов кінцевий термін вкладу — жодного повідомлення від працівників установи. Знайшовши де вони знаходяться, повідомила, про те що завтра приїду і закрию вклад і заберу гроші. Було сказано, що обслуговування можливе тільки з понеділка по п, ятницю і тільки до 15:00 години! Дуже добре....., а що ж робити якщо я працюю всі ці дні??? Приїхала, закрила вклад, а гроші, кажуть, приїдете і заберете через два дні… По якому це? Вони знали про мій приїзд, і не могли зібрати ці гроші??? Це ж, вибачте, не мільйони!!! Мій робочий тиждень подарован прминвестбанку! Скільки раз потрібно приїхата щоб забрати своє???!!! То я краще буду зберігати гроші в другому банку,… надійніше буде в «трьохлітровому»…

Комментарии

Чтобы оставить комментарий, нужно войти или зарегистрироваться