ВХОД
Вернуться

контакт центр та продукти банку

Kvitulya Kvitulya
23 сентября 2015, 10:20
4
Співпрацюю з банков вже більше 10 років. Завжди була впевнена в якості послуг та продуктів, що для мене головне – все чесно. Працівники відразу розповідають про всі комісії, про плюси та мінуси кожного продукту, залежно від моїх потреб. Але… якість роботи контакт центру останнім часом значно погіршилась. Час очікування на лінії часто перевищує 3 хв., кваліфікація його працівників, теж залишає бажати кращого. Враховуючи те, що банк намагається, як змога більше клієнтів перевести на альтернативні канали, роль контакт центра в якості обслуговування клієнтів зростає.
Тому, рекомендую керівництву банку контролювати високий рівень кваліфікації не лише на відділені, але й в контакт центрі.

Написать комментарий

Чтобы оставить комментарий, нужно войти или зарегистрироваться
 
×
окно закроется через 20 секунд