Alina2222 Alina2222
19 марта 2016, 13:22
1
Сьогодні 9 день, як тримають мої кошти на заблокованій карті!
Служба Безпеки банку, з тією стороною зв*язалися, зі мною також, але все на місці!
Я кожного дня — 1 раз на день телефоную в банк! А від вечора п*яниці, вже не можу подзвонити в банк — на 3700! Мене переадресовують на чат, де ніякої відповіді не має!

Прошу банк, зверніть увагу! Що та сторона на даний час шантажує і є цьому докази! Вона відмовляється підтвердити відмову від заяви, так як конфлікт вирішений, та сторона отримала кошти! Вимага ще гроші, за відмову від скарги!
Прошу зв*язатися з іншими людьми які перечисляли мені кошти, щоб отримати більше інформації про те що я не шахрайка, а не робити висновки зі слів однієї людина, яка не психічно здорова!

Комментарии (7)

+
+15
sergunya73
sergunya73
19 марта 2016, 16:17
#
«Сьогодні 9 день»
Ну і що з того? У мене вже девятий тиждень пішов, якось уже й звик.
Та сторона… інша сторона… Дитячий садок якийсь. Судячи з попередніх коментів ви непогано порозважались з переказами та блокуванням.
«Бан» на картці у вас уже є, «бан» на лінії 3700 також. Де буде слідуючий «бан»? Мабуть на форумі Мінфіну 8)
+
0
Alina2222
Alina2222
19 марта 2016, 16:27
#
Ні хто не розважався! Якщо та сторона шантажує, то що мені було робити, я в цілях зберегти ті кошти заблокувала карту.
Дитячий садок це коли на карті 5 грн.
А коли на карті хороша сумма, коли ви ростите дитину вже 9 день на 37 грн, яких вже зовсім не має! То це не дитячий садок! Можливо у вас є на що жити! А в мене навчання, мала дитина 2 роки і моя хвороба, яка потребує тільки 5 тис грн на місяць і так цілий рік!
То мені всеодно що ви говорите!
В наший час ми й так не живемо а виживаємо на 1200 з/п і 130 грн соц допомоги! З них комунальні тільки 2300 в місяць!
А ви щось говорите за дитячий садок!
Якщо тій людтні справді ні чим зайнятися то розважати я його не збираюся і платити за шантаж також!
І якщо у вас 9 тиж вам всеодно, а я і на 9 день не збираюся звикати! Це мої кошти і їх мені платила держава на дитину, а не банк, який їх забирає безпідставно!
+
+11
sergunya73
sergunya73
19 марта 2016, 16:57
#
Я це все до того, що істерія і емоції в даній справі не помічники, а швидше навіть навпаки. А банку все одно начхати і на вас, і на іншу сторону.
+
0
Alina2222
Alina2222
19 марта 2016, 18:46
#
Я вам не пояснювали сттаті закону на якій утримують ваші кошти?
+
0
marik66
marik66
19 марта 2016, 19:46
#
Цей банк нічого нікому не пояснює. Навпаки. Він Вам всі картки позаблокує і Ви ще й будете усе йому пояснювати. Перевірено.
+
0
Alina2222
Alina2222
20 марта 2016, 10:20
#
Який жах(((
+
0
PrivatBankQM
Ответ банка
PrivatBankQM
19 марта 2016, 19:34
ПриватБанк
#
Шановний Автор!
Дозвольте нам детально розглянути цю ситуацію. Надішліть, будь ласка, на help@pb.ua подробиці ситуації, що склалася, а також контактні дані, зазначивши посилання на відгук, щоб ми могли надати детальнішу консультацію.
З повагою, ПриватБанк.

Написать комментарий

Чтобы оставить комментарий, нужно войти или зарегистрироваться