ВХОД
Вернуться

Погана робота каси у відділенні

Ircher1 Ircher1
24 декабря 2015, 16:11
1
Вчора, хотіла отримати гроші у касі відділення. Спочатку не звернула уваги на табличку СТАЖЕР. Черга була 6 чи 5 людей. В результаті, простояла годину, а потім передімною, віконце закрили ще на 10 хвилин. Черга вже почала реагувати, на не просто повільно, а просто нульову швидкість роботи. В решті решт, отримала свої гроші.
Шановний Приват, невже клієнти для вас таке пусте місце, щоб тренувати нового касира на людях.?
Доречні і адреса тут на сайті відділення невірна. Хрещатик 4а.

Комментарии (4)

+
0
Paradigm
Paradigm
24 декабря 2015, 16:40
#
А кому касирам тренуватися? Чи банк не з дюдьми працює?
+
0
Ircher1
Ircher1
24 декабря 2015, 16:43
Киев
#
Коли за спиною СТАЖЕРа стоїть касир та підказує, на які клавіші тиснути, за чим спостерігає черга, мабуть треба спочатку, цього СТАЖЕРА без людей тренувати.
+
+10
sergunya73
sergunya73
24 декабря 2015, 16:44
#
«щоб тренувати нового касира на людях»
А на ком же, по вашему, нужно тренировать нового кассира? На кошках, что ли?
+
0
PrivatBankQM
PrivatBankQM
24 декабря 2015, 20:32
ПриватБанк
#
Добрий день!
Надішліть, будь ласка, на help@pb.ua деталі ситуації, що склалася, а також контактні дані, зазначивши посилання на відгук, щоб ми могли надати детальнішу
консультацію та вирішити питання, які виникли.
З повагою, ПриватБанк.

Написать комментарий

Чтобы оставить комментарий, нужно войти или зарегистрироваться
 
×
окно закроется через 20 секунд