ВХОД
Вернуться

некомпетентні працівники

ndzherdzh ndzherdzh
23 декабря 2015, 12:49
2
Мені Приват банк заблокув рахунок. Причин при цьому ні працівники банку, ні на гарячій лінії не повідомили. Дату народження в банку вказали неправильно.Заявку на розблокування подала. Але карту так і не відновили. Скільки часу триватиме так зване розслідування вони «не знають». Компетентність працівників бажає кращого результату. Вони нічого НЕ знають.

Комментарии (2)

+
0
PrivatBankQM
PrivatBankQM
23 декабря 2015, 17:52
ПриватБанк
#
Шановний Автор!
Нам складно прокоментувати ситуацію, що склалася, оскільки зазначених даних
недостатньо, щоб ідентифікувати Вас як клієнта.
Дозвольте нам детально розглянути цю ситуацію. Надішліть, будь ласка, на help@pb.ua деталі питання та контактні дані, зазначивши посилання на відгук, щоб ми могли допомогти Вам вирішити проблему.
З повагою, ПриватБанк.
+
0
ndzherdzh
ndzherdzh
24 декабря 2015, 10:24
#
Шановний Приват Банк! Щойно працівник Вашої гарячої лінії повідомив, що карту мені заблокували через те, що я не пройшла ідентифікацію. А її я не пройшла тільки через те, що працівник банку неправильно вказав мої особисті дані. Щоб вирішити проблему працівник гарячої лінії відсилає в банк, а банк, в свою чергу, відсилає дзвонити на гарячу лінію. Вибачте, звичайно, але це вже просто нахабство! Чому, через неуважність співробітників банку, повинні страждати їхні клієнти? Я все зробила за вище вказаною Вами інструкцією. Чомусь мене досі ігнорують. Харчук Наталя.

Написать комментарий

Чтобы оставить комментарий, нужно войти или зарегистрироваться
 
×
окно закроется через 20 секунд