ВХОД
Вернуться

в чому проблема?

Ирина Калашникова Ирина Калашникова
19 декабря 2015, 12:51
1
Подавала заявку на розблокування суми, надала всі підтверджуючі документи про те що ця сума не буде списана. Отримала лист на імейл — що сума буде розблокована впродовж 5 днів. Сьогодін вже 6 — досі гроші не повернулись на картку. на 3700 дозвонитися — нереально. В чаті операціоніст просто завршує розмову не вирішивши питання.

Комментарии (6)

+
0
PrivatBankQM
PrivatBankQM
19 декабря 2015, 21:02
ПриватБанк
#
Доброго дня!
Надішліть, будь ласка, на help@pb.ua деталі ситуації, що склалася, а також контактні дані, зазначивши посилання на відгук, щоб ми могли надати детальнішу
консультацію та вирішити питання, які виникли.
З повагою, ПриватБанк.
+
0
Ирина Калашникова
Ирина Калашникова
20 декабря 2015, 22:28
Киев
#
Все надіслала — результату «нуль» =(
+
0
PrivatBankQM
PrivatBankQM
21 декабря 2015, 08:50
ПриватБанк
#
Доброго ранку, Ірина!
Інформація з Вашого питання перебуває на контролі у співробітників банку. Про результати розгляду заявки Ви будете повідомлені за допомогою СМС.
З повагою, ПриватБанк.
+
+1
Ирина Калашникова
Ирина Калашникова
21 декабря 2015, 13:47
Киев
#
Мене мало цікавить у кого вона на контролі — я не бачу результату. Сьогодні вже 8 день як я не можу розблокувати свої кошти. Стандартна процедура — а затягнулась на такий довгий термін. Я надала всі документи які підтверджують що кошти не будуть списані.
+
0
Наталья Гаврыш
Наталья Гаврыш
21 декабря 2015, 13:01
Краснодон
#
Я тоже долго ждала, придумали предлог не отдавать деньги — вашей картой хотели воспользоваться третьи лица и мы обезопасили ваши средства, если вам не нравится обращайтесь в ОВД
+
0
blackseal
blackseal
31 декабря 2015, 18:17
#
Таже проблема. Как у вас успехи?

Написать комментарий

Чтобы оставить комментарий, нужно войти или зарегистрироваться
 
×
окно закроется через 20 секунд