ВХОД
Вернуться

Завжди хороше обслуговування

orysja orysja
7 октября 2015, 12:50
5
Вважаю, що наразі в ПриватБанку обслуговування має значні переваги порівняно з іншими банками. Так як є клієнтом кількох банків, то особливо оцінюю щоразу його інтернетбанкінг, де завжди можна отримати консультацію, роздруківку або смс з підказкою дії при помилковому виконанні. Також в банку за всі роки обслуговування завжди стикалась з вічливим відношенням, працівники завжди наперід попереджали про нововведення, такі як, наприклад, зміни тарифів терміналів, останнє — зміни поповнень до депозитів. Дуже зручно користуватись кредиткою, та карткою для виплат. Часто переводжу кошти рідним, оплачую інтернет покупки. Можливо мені дійсно пощастило, але наразі по обслуговуванню Приват найкращий.

Комментарии (3)

+
+2
PrivatBankQM
PrivatBankQM
7 октября 2015, 13:40
ПриватБанк
#
Добрий день, Шановний Клієнт!
Дякуємо Вам за відгук!
Раді, що Ви оцінили переваги обслуговування в нашому банку і активно користуєтеся нашими послугами.
З повагою, ПриватБанк.
+
0
bombaster
bombaster
7 октября 2015, 20:54
киев
#
7197 отзывов говорят вам ОГРОМНОЕ спасибо! теперь у них нету проблем с деньгами! нету денег- нет проблем!
+
0
alehander13
alehander13
12 октября 2015, 12:58
Александр, Днепропетровск
#
Подтверждаю. По сути, банк превратился в организацию для отмывания денежных средств. Даже милиция не хочет с ним связываться, так как банк является политическим финансовым объектом. Очень надеюсь, что наступит момент, когда эта структура сожрет сама себя. И еще, никогда не ставьте финансовый телефон КиевСтар для Приват24! В случае возникновения проблем с П24, Вам запросто могут заблокировать телефонную карточку без объяснения причин.

Написать комментарий

Чтобы оставить комментарий, нужно войти или зарегистрироваться
 
×
окно закроется через 20 секунд