ВХОД
Вернуться

Регулярні технічні неполадки

Sergiy … Sergiy …
2 августа 2015, 14:22
2
не засчитана
Вже не в перше гроші списуються двічі, тричі в приватівських POS-терміналах і для їх повернення треба витрачати багато часу та сил.
Чому в нормальних банках немає жодних видимих технічних неполадок?
Чому я змушений запитувати перед оплатою послуг чи працює сьогодні приватівський POS-термінал, зя який вони платять немалі гроші?

+Протягом багатьох років часто стикаюся з різноманітними технічними неполадками (по вині приват банка). Єдиний банк де платіжні операції можуть пропасти в нікуда. Або кілька тижнів висіти десь в їх системі.

Жахливий банк! Нікому не рекомендую звязуватись з ним хоть якось!

Комментарии (1)

+
0
PrivatBankQM
PrivatBankQM
2 августа 2015, 16:30
ПриватБанк
#
Добрий день!
Дякуємо за звернення!
Нам дуже шкода, що у Вас виникли труднощі при обслуговуванні у нашому банку. Якщо у Вас залишилися невирішені питання, уточніть, будь ласка, на help@pb.ua деталі ситуації, що склалася і контактні дані, вказавши посилання на відгук, щоб ми могли надати більш детальну консультацію і вирішити питання.
З повагою, ПриватБанк.

Написать комментарий

Чтобы оставить комментарий, нужно войти или зарегистрироваться
 
×
окно закроется через 20 секунд