ВХОД
Вернуться

Некваліфікованість працівників банку

vika777 vika777
4 июля 2015, 15:27
1
При видачі кредитної картки працівник банку розказувала і розхвалювала пільговий період у 55 днів. Казала що з моменту здійснення операції рахуєте 55 днів і ніяких процентів, просто до 25 числа не забувайте про обов'язковий платіж. Перепиталася чи правильно зрозуміла, відповіла що так, все вірно.
Оплатила товар кредитною карткою в кінці травня. 18 червня погасила майже всю суму. Заборгованість по картці залишилася 1400 грн. Не хвилююся, адже працівник банку сказала і ЗАПЕВНИЛА рахувати 55 днів!!! Тут 1 липня приходить смс що знято платіж за користування кредитом майже 200 грн. Пишу в кабінеті приват 24. Мені відповідають що оскільки я не погасила кредит, то платіж знято за 2 місяці і проценти нараховані на ВСЮ СУМУ ПОКУПКИ у кредит (а не на залишок 1400 грн)!!! Написали що треба читати тарифи на сайті приватбанку. Я попросила подати скаргу що працівник банку не правильно мені пояснила тариф картки при видачі. А мені в подачі скарги відмовили, оскільки у мене немає доказів. Виходить що я тепер у банк маю ходити з відеокамерою і все записувати щоб у мене були докази в некваліфікованості працівників????????? Навіщо тоді сидіть працівники у відділеннях якщо я маю читати тарифи в інтернеті?

Комментарии (13)

+
+4
fry
fry
4 июля 2015, 15:36
херсон
#
Либо сотрудник Вас обманул, либо Вы не так поняли его
на сайте Привата все разжевано

У картки «Універсальна» ПриватБанку є пільговий період користування, під час якого Ви можете користуватися кредитними коштами безкоштовно. Це означає, що якщо Ви погасите кредит протягом пільгового періоду користування, Вам не доведеться платити за цим кредитом ніяких процентів за користування!

ДО 55 дней!!!, а не 55.

У карток «Універсальна» пільговий період користування кредитом – до 55 днів. Це означає, щоб не платити проценти, Вам потрібно погасити заборгованість до 25 числа місяця (включно), наступного за тим, у якому Ви скористалися кредитом.
+
0
vika777
vika777
4 июля 2015, 15:39
#
Тепер я вже прочитала на сайті і зрозуміла та погасила ті відсотки, щоб картка вийшла на нуль. Але працівник банку говорила зовсім інше! Тому і пишу про некваліфікованість працівників яким довіряти не можна.
+
0
vika777
vika777
4 июля 2015, 15:48
#
Або це така схема обману клієнтів. Після такого довіри до відділень банку немає.
+
0
vika777
vika777
4 июля 2015, 16:33
#
На обмані клієнта (така схема) або дійсно неграмотності працівників банк заробив. Впевнена що таких як я дуже й дуже багато. Ще й поскаржитися не можна, бо немає доказів. Прикро.
Найшли «відмазку» що в інтернеті треба читати. А як тоді бути клієнтам банку які не мають доступу до інтернету? (і такі ж бувають)
+
+4
hfbcf505
hfbcf505
4 июля 2015, 19:18
Аяс
#
Для тих, у кого немає доступу до інтернету, а також і для всіх інших, картка видається в конверті разом з книжкою-пам«яткою, де в доступній формі дані відповіді на всі можливі питання по користуванню картою, в т.ч. і розрахуванню пільгового періоду.
+
0
vika777
vika777
4 июля 2015, 19:26
#
Візьміть найдіть цю чудо «книжку» (а не рекламний буклет який є насправді), уважно почитайте та найдіть інструкцію по розрахуванню пільгового періоду. А тоді вже пишіть свої коментарі. Може продемонструєте цю книжку шановний працівник банку?
+
0
vika777
vika777
4 июля 2015, 19:51
#
Особисто в мене цієї чудо книжки в конверті немає. А є кілька рекламних буклетів де про пільгових період написано тільки що він до 55 днів і все.
І виходить що працівниця банку мене обманула (це була моя перша кредитна картка і в цих питаннях я не розуміюся) або вона некваліфікована в цьому питанні. Я ж у неї ще перепитувалася 55 днів рахувати з моменту покупки? Вона відповіла, так, з дати покупки рахуєте 55 днів.
+
0
hfbcf505
hfbcf505
4 июля 2015, 22:57
Аяс
#
Я написала про власний досвід, саме в такому вигляді я отримала карту. Шкода якщо зараз по іншому.
+
0
vika777
vika777
4 июля 2015, 23:24
#
Перевірила я свій конвертик… немає :-( зате дуже детальний буклет є про послугу оплата частинами)
+
0
PrivatBankQM
PrivatBankQM
4 июля 2015, 17:42
ПриватБанк
#
Шановний Клієнт, доброго дня.

Вибачте нас, будь ласка, за завдані Вам незручності.

Дозвольте нам детально розглянути цю ситуацію. Надішліть, будь ласка, на help@pb.ua подробиці ситуації, що склалася, адресу відділення Банку, дату та приблизний час, коли Вам була надана ця інформація, а також контактні дані, зазначивши
посилання на відгук. Сподіваємося на зворотний зв’язок!

З повагою, ПриватБанк.
+
0
vika777
vika777
4 июля 2015, 18:10
#
Дякую, обов'язково напишу!
+
0
koricka
koricka
5 июля 2015, 09:13
#
В мене теж склалась аналогічна ситуація. Працівник банку не правильно пояснила умови користування пільговим періодом. Купила товар на суму 5800, через 14днів поклала на картку 4800. Залишилось 1000грн кредиту. В звязку з тим, що сума боргу невелика не спішила закрити. В результаті відсотки нарахували на 5800грн. Пішла у відділення банку, де вже інший працівник пояснила, що якщо повністю не погасити борг, то пільговий період не діє. Планую припинити будь-яку співпрацю з цим банком. Як вони підбирають персонал? Найпоширеніший продукт привату- це кредитка. Працівники повинні знати про цей продукт абсолютно все.
+
0
Bura Tin
Bura Tin
5 июля 2015, 11:24
#
А вы потребуйте ПИСЬМЕННО, чтобы Вам эту книжку предоставили, причем с подписью отвественного лица. И узнаете много «нового».

У вас уже залет.
Надо срочно письменно требовать закрыть счета карты, предоставить справку о отсуствии счетов карт и задолженностей.

Написать комментарий

Чтобы оставить комментарий, нужно войти или зарегистрироваться
 
×
окно закроется через 20 секунд