ВХОД
Вернуться

Подвійна транзкакція, або «помилка системи».

rivnyj rivnyj
30 июня 2015, 23:37
1
В ніч з 25 на 26 червня, я виконавав покупку товарів в інтернет-магазині на сумму $ХХX.

30 червня, я виявив, що сума «трохи» не збігається, зателефонувавши на «гарячу лінію», мені повідомили, що усії тії зеленії гороші знаходяться в резерві банка посередника. Після декількох обгрунтованих запитань виявилось, що не усії, й насправді, то була лишень помилка системи. Чекаємо 5 днів, якщо у разі неповернення коштів, будемо писати листа до нацбанк України про перевірку, а також до суду. Дякую.

Комментарии (4)

+
0
Bura Tin
Bura Tin
30 июня 2015, 23:49
#
Письменно в отделение обратиться, причем входящий чтобы поставили. (могут и послать).
тогда свидетели, что вы обращались а вас послали.
+
0
PrivatBankQM
PrivatBankQM
1 июля 2015, 19:19
ПриватБанк
#
Здравствуйте!
Спасибо за обращение!
Направьте, пожалуйста, на help@pb.ua детали платежа и контактные данные, указав ссылку на отзыв, чтобы мы могли предоставить более детальную консультацию по Вашему вопросу.
С уважением, ПриватБанк
+
0
rivnyj
rivnyj
2 июля 2015, 13:05
#
Здоровенькі були.
Поки що не бачу в цему ніякої потреби. Для початку, виконайте усні домовленості.
Цей відгук, більше для людей, а не для вас.
+
0
Bura Tin
Bura Tin
1 июля 2015, 20:29
#
Любые не письменные переписки, не являются надежными доказательствами в суде.

Написать комментарий

Чтобы оставить комментарий, нужно войти или зарегистрироваться
 
×
окно закроется через 20 секунд