ВХОД
Вернуться

Не віддають депозит

Сухарь Игорь Сухарь Игорь
7 мая 2015, 12:16
3
Два роки тому я з дружиною вклали кошти під депозит в три банки Києва: Pro Credit, Forward, Приват. 8 квітня по закінченню строку вкладів ми почали забирати депозити. Проблеми виникли тільки із найбільшим і надійнішим банком. 8 квітня розірвали договір у Приват банку. Протягом двох днів зняли суму 1200$. За період вихідних банку (Пасхи) залишок суми пролонгували. Працівник відділення банку подав вже друге звернення (№3949232) 15 квітня. Банк придумав собі 14 днів, щоб розібратися. На 15-й день вони придумали вже 30 днів, що вони придумають на 31-й день — не знаю. Наша сім'я втрачає кошти, залазить в борги, ми купуємо долари, щоб зберегти залог і земельний участок, який намагаємось купити. Працівник відділення повідомила про це головний офіс. Банк пропонує повторно розірвати договір (вже достроково) і забрати депозит гривнями. Але якщо ми знімемо по їхньому курсу і купимо долари, то сума вийде, навіть, меншою ніж ми вкладали 2 роки тому. Сьогодні вже місяць, як ми не можемо забрати залишок по депозиту. Що нам робити?

Комментарии (5)

+
0
PrivatBankQM
PrivatBankQM
7 мая 2015, 13:36
ПриватБанк
#
Шановний Ігор!
Вирішенням Вашого питання займаються наші фахівці. Тільки-но буде рішення, ми відразу ж Вас проінформуємо.
Перепрошуємо за завдані незручності.
З повагою, ПриватБанк.
+
0
Lana86
Lana86
7 мая 2015, 23:20
Лана
#
А Ви раптом не підписували додатково якихось документів після розірвання депозитного договору?
+
0
Сухарь Игорь
Сухарь Игорь
8 мая 2015, 00:36
киев
#
Ні, не підписували.Обслуговуванням відділення по вул.Декабристів я задоволенний.Працівниця сприяла тому, що в день розірвання договору ми вже отримали частину виплати і протягом всього часу намагається нам допомагати. Думаю всі проблеми в Дніпропетровську.
+
+7
Bura Tin
Bura Tin
10 мая 2015, 11:17
#
Тут очень простая логика:
если вопрос касается снятия ЗНАЧИТЕЛЬНОЙ суммы денег, сразу начинаются непонятки.
Повторюсь — я бы сейчас привату не доверил даже пустой кулек целофановый.
Так опуститься по отношению к клиентам, и большой банк же.
А они еще пишут-говорят: мы используем передовые технологии, все для клиента.
Зачем пиар?, если доверия уже нету и не будет.
Надо было просто делать свою работу — помогать людям.
А теперь — банкротство не за горами, причем уже МИЛЛИАРДЫ помощи влили, и умпешно вывелись в оффшоры.
+
0
Сухарь Игорь
Сухарь Игорь
10 мая 2015, 21:30
киев
#
Сегодня консультант горячей линии сказал, что вопрос рассмотрели, теперь утвердят и вторник среду с нами свяжутся. Даст Бог, все будет хорошо. Позже я отпишусь.

Написать комментарий

Чтобы оставить комментарий, нужно войти или зарегистрироваться
 
×
окно закроется через 20 секунд