ВХОД
Вернуться

ПриватБанк заблокував рахунки та навмисно утримує кошти

Евгений Демченко Евгений Демченко
11 марта 2015, 21:45
1
Доброго вечора. 16.02.2015 р. ПриватБанк, а саме, як мені повідомили, Служба безпеки банку заблокувала всі мої рахунки. Після цього, за номером 3700 мені сказали, що Служба безпеки ПриватБанку заблокувала мої рахунки в зв'язку з тим, що є інформація що мою карту можуть використовувати треті особи, чекайте доки з вами зв'яжуться. Про третіх осіб я відразу сказав що це не можливо, так як моїми картками крім мене ніхто ніколи не користувався. Періодично телефонуючи на 3700 ніякої конкретної інформації мені не надавали, у відділеннях банку мені теж не могли нічим допомогти.
Вчора зателефонувавши на 3700 я попросив дізнатися якусь інформацію з мого питання, на що оператор подав заявку на те, щоб зі мною зв'язався працівник банку який володіє певною інформацією з даного питання. Сьогодні мені зателефонував працівник банку, я знову розповів всю ситуацію, на що мені відповіли, що мої рахунки заблоковані не через те, що мою карту можуть використовувати треті особи, як мені казали раніше, а по іншій причині, яку мені назвати не можуть, тобто мені дали зрозуміти, що по номеру 3700 мені говорили не правду. Також мені повідомили, що найближчим часом мої рахунки не розблокують. На запитання куди я можу звернутися за допомогою, мені відповіли: «Попробуйте звернутися до Служби безпеки банку в вашому місті, або звертайтеся до суду».
Всі мої рахунки відкриті у Вашому банку, і всі мої надходження приходять на заблоковані рахунки, з яких я не можу нічого зняти. До цього дня, я не можу зняти власні кошти ні з одного з моїх рахунків. Довіривши банкові мої особисті кошти, на даний момент я залишаюся ні з чим.
Я можу дізнатися підстави блокування рахунків, законності дій співробітників банку щодо того, чи не підпадають вони під ознаки складу злочину, передбаченого ст. 191 КК України?

Комментарии (21)

+
+7
gdejedengi1
gdejedengi1
11 марта 2015, 23:38
vernite$, Приватбанк можете не писать ответ, ваше немой диалог все уже выучили!идите лучше на...
#
Ну вот, а говорят проблемы с Приватбанком только кто с Крыма, что теперь скажете?
+
+9
sonyx
sonyx
11 марта 2015, 23:53
#
Да да… где вы приватовские боты!

И попутно обьясните клиенту, что решили отжать деньги.
+
+6
KrimKerch
KrimKerch
12 марта 2015, 07:05
#
Интересно получается про «третiх особ», это они сами себя имеют ввиду? Дали четкие инструкции что делать клиенту, зная, что пока заявки, претензии, жалобы и суды, будут крутить деньги!
Закон конечно один, но смотря кто на него посмотрит! Проверено!
+
+3
rovall
rovall
12 марта 2015, 09:43
#
Вот из-за таких ситуаций и страшно пользоваться этим банком. Много в нем хорошего, но не знаешь заранее, когда банк у тебя отберет твои же деньги. Как сказал мой коллега, «то, что ты пользуешься своими деньгами — исключительно добрая воля привата».
+
+2
gdejedengi1
gdejedengi1
12 марта 2015, 13:49
vernite$, Приватбанк можете не писать ответ, ваше немой диалог все уже выучили!идите лучше на...
#
Подтверждаю! мои депозиты банк удерживает и не хочет отдавать!
+
0
rovall
rovall
12 марта 2015, 14:07
#
Вы из Крыма? Тогда с Вами совсем другой вопрос.
Топикстартер, насколько я понимаю, из Черкасс.
+
+9
gdejedengi1
gdejedengi1
12 марта 2015, 21:28
vernite$, Приватбанк можете не писать ответ, ваше немой диалог все уже выучили!идите лучше на...
#
Я да из Крыма, но Евгений же не из Крыма. Хотя с ситуации крыской справедливо сделать вывод, что банк подлый и может поступить так с любым, а повод найдеться
+
+9
KrimKerch
KrimKerch
12 марта 2015, 22:01
#
Вопрос один — почему банк не законно удерживает деньги клиента без объяснения законных причин на неопределенное время? Территориальная принадлежность не влияет на качество предоставляемых услуг банком! Заставляет клиента нервничать и волноваться! Сразу четко дали инструкцию куда обратиться! А главное время идет! Как же индивидуальный характер подхода к каждому клиенту, на рекламных плакатах и роликах говорится об этом! Банк № 1 в Украине? Ню-ню.
( утром уже комментировала эту тему, удалили )
+
0
PrivatBankQM
PrivatBankQM
12 марта 2015, 11:44
ПриватБанк
#
Євген, добрий день.
Найближчим часом Вам буде надано офіційну відповідь Банку на це питання.
З повагою, ПриватБанк.
+
+7
dimitrlight
dimitrlight
12 марта 2015, 20:35
#
У меня тоже самое. Кормят завтраками только.
+
+6
Lana86
Lana86
12 марта 2015, 21:59
Лана
#
Відтепер спілкуйтесь з Приватбанком виключно у письмовому форматі!!!

Складіть досудову претензію на ім'я Голови правління Приватбанку (на адресу головного офісу) та скаргу в Нацбанк України. Відправте документи в найближчому відділенні Укрпошти цінним листом з описом вкладення та повідомленням про вручення.
Додатково зателефонуйте на гарячу лінію НБУ — 044-230-19-60.

Зверніться до правоохоронних органів (міліції, прокуратури). Виходячи з конкретних обставин, можна вказувати на наявність у діях працівників банку ознак складу злочину, передбаченого, наприклад, ст. 190 (шахрайство — заволодіння чужим майном шляхом обману або зловживання довірою), ст. 191 (привласнення, розтрата або заволодіння майном шляхом зловживання службовим становищем) ККУ.

За вказаною нижче адресою рекомендую Вам ознайомитися з корисною інформацією:
minfin.com.ua/company/privatbank/review/62695/#com2397770

Бажаю Вам терпіння та успіхів у нелегкій боротьбі з Приватбанком за свої кошти!!!
+
0
Евгений Демченко
Евгений Демченко
13 марта 2015, 10:04
Черкассы
#
Дякую велике за пораду! Буду пробувати домогтися справедливості.
+
+1
mishamzs
mishamzs
12 марта 2015, 22:17
#
Цікаві в них методи роботи з клієнтами. Ви не могли б поділитися згодом відповіддю банку? Насамперед цікавить причина такого блокування, бо занадто часто стала з'являтися інформація про такі дії банку, але ніхто не вказує хоча б офіційну причину.
+
0
Евгений Демченко
Евгений Демченко
13 марта 2015, 10:06
Черкассы
#
Звичайно, буду писати якщо щось відповість банк.
+
+11
gdejedengi1
gdejedengi1
13 марта 2015, 10:19
vernite$, Приватбанк можете не писать ответ, ваше немой диалог все уже выучили!идите лучше на...
#
deneg-to.net/nbuans.html тут можете почитать ответы НБУ, даже указания гос. регулятора игнорируются этим банком
+
0
Евгений Демченко
Евгений Демченко
13 марта 2015, 10:36
Черкассы
#
Да, про яку справедливість можна казати…
+
+7
Евгений Демченко
Евгений Демченко
13 марта 2015, 10:16
Черкассы
#
Вчора був у Службі безпеки банку в своєму місті (м. Черкаси), але також ніякого результату це не дало. Як вияснилось один із моїх рахунків був відкритий у Маріуполі, більше ніж за 500 км. від Черкас, хоча я там ні разу в житті не був і цей рахунок відкривав у центральному відділенні м. Черкаси. Там довго все перевіряли, але причини я так і не почув. Сказали, що не можуть нічого зробити доки Дніпропетровськ (а саме там все заблокували) не подасть заяку в роботу Службі безпеки. Сказали звоніть на 3700 просіть щоб подавали заявку. Звонив не раз, але думаю, що з цього ніякої користі не буде.
+
+1
mishamzs
mishamzs
13 марта 2015, 11:18
#
А рахунки заблокували після надходження великої сумми грошей готівковим чи безготівковим шляхом? Мабуть банк вирішує проблеми ліквідності за рахунок клієнтів банку…
+
0
Artem333
Artem333
2 апреля 2016, 17:28
Киев
#
Тут без сумніву!!! Ось моя справа minfin.com.ua/company/privatbank/review/89133/#com2884025
+
0
Евгений Демченко
Евгений Демченко
13 марта 2015, 17:19
Черкассы
#
Ні, великих сумм грошей не надходило перед тим…
+
+2
Евгений Демченко
Евгений Демченко
7 мая 2015, 17:33
Черкассы
#
Проблема вирішена. Після двох місяців утримання і блокування зняли всі обмеження. Причина, як мені сказали, була в тому, що хтось намагався вивести гроші на мою карту, потім ще сказали що просто помилилися, переплутали ПІБ з кимось іншим (такої нісенітниці я ще не чув).

До речі, допоміг Дмитрий Дубилет, звернувся до нього на фейсбуці, він відгукнувся і після того почали вже щось робити, за що йому вдячний.

Написать комментарий

Чтобы оставить комментарий, нужно войти или зарегистрироваться
 
×
окно закроется через 20 секунд