vvolodumurm vvolodumurm
24 февраля 2015, 21:16
1
Коротко: з картки шахраї вкрали 3000 грн, а все через некомпетентність співробітниці яка мені написала в чаті що віртуальні карти не потрібно блокувати, якщо б вона написала блокувати всі пропажі грошей не було. Там і моя вина є також але якщо б співробітники були компетенті то цього ущербу (3000) можна було б уникнути. Кому цікаво тут подробніше(початок) minfin.com.ua/company/privatbank/review/51966/
Так як в них є свій цент розслідування таких ситуацій то вони в телефонних режимах казали що тут дійсно вина співробітниці банка, але розслідування ще не закінчилося і вони не знають точного резултьтату, через місяць передзвонили сказали що я винен сам і їхня співробітниця ні в чому не винна так як вона не могла знати що можуть скинути гроші з віртуальної карти, по проханні надати письмове рішення сказали що вони такого рішення надати не можуть (київстар на скарги і той відповідає письмово на домашню адресу), співробітниця яка повідомила про те що співробітниця яка в чаті писала що віртуальні карти блокувати не потрібно, в телефонному режимі вказує куди і на кого мені писати жалоби в прокуратуру(я сказав що пишу на приват банк, а вона каже що вони не винні пишіть на київстар), а приват банк не має такої змоги (бідні, конторі на письмове рішення не хватає ні часу ні грошей), хоть би на ел. пошту скинули рішення.
Будьте обережні при співпраці з цим банком, так як стикаюся раз 5 з такими співробітниками як самі толком нічого не знають і кожен пояснює по своєму.
Дякую за увагу.

Написать комментарий

Чтобы оставить комментарий, нужно войти или зарегистрироваться