tanton tanton
24 февраля 2015, 19:47
без оценки
Чи траплялися такі випадки з вами? На кредитці був фіксований ліміт, небагато. Сьогодні при перевірці коштів на картці виявила, що банк надав ще 1500 грн на кредитку, не сповістивши про це мене! Чому??? Коли банк має інформувати клієнта про збільшення кредитного ліміту?

Комментарии (8)

+
0
sokolok
sokolok
24 февраля 2015, 20:03
Sokolok, Киев
#
Https://conditions-and-rules.privatbank.ua/main/view-content-71/?lang=ua&bank=PB
2.1.1. Кредитні картки (2.1.1.2. Умови обслуговування)
2.1.1.2.3.… Клієнт дає свою згоду на те, що кредитний ліміт встановлюється за рішенням Банку, і Клієнт дає право Банку в будь-який момент змінити (зменшити, збільшити або анулювати) кредитний ліміт.

Кредитний ліміт Банк має право змінювати в односторонньому порядку в будь-який момент.

Якщо Ви бажаєте змінити розмір кредитного ліміту, то можете звернутися до відділення банку й подати заявку на його зниження, або оформити запит в системі Приват24.
+
+1
tanton
tanton
24 февраля 2015, 21:11
#
Ну це зрозуміло. Я відразу і подала заявку на зниження кредитного ліміту. Але навіть працівник банку сказав, що мало надійти смс повідомлення про збільшення розміру кредитних коштів. Але нічого не надходило
+
0
sokolok
sokolok
24 февраля 2015, 21:19
Sokolok, Киев
#
Таке явище щодо відсутності підтверджуючої sms можливе за рахунок технічних проблем. Про актуальну суму ліміту Ви можете дізнатися будь-яким зручним для Вас способом: у банкоматі, відділенні банку, системі «Приват24» або звернутись в онлайн чат. Зауважу, що заявка на зниження ліміту розглядається в середньому 1-3 доби і потім за фактом зміни ліміту надходить смс.
+
+7
Lana86
Lana86
24 февраля 2015, 21:34
Лана
#
«Коли банк має інформувати клієнта про збільшення кредитного ліміту?»

Знаєте, Приватбанк діє на підставі публічної оферти, розміщеної на офіційному сайті.
Так от, умови надання банківських послуг, тарифи тощо Приватбанк може змінювати без погодження з клієнтом хоч декілька разів на день!

Мабуть, у договорі, який Ви підписали, є такий пункт:
«Я ознакомился(-лась) и согласен(-на) с Условиями и Правилами предоставления банковских услуг, Правилами оказания услуг, а также Тарифами банка. Своей подписью я подтверждаю факт получения полной информации об услугах Приватбанка. Я выражаю согласие с тем, что настоящее Соглашение вместе с Условиями и Правилами предоставления банковских услуг, а также Тарифами составляет между мной и банком Договор о предоставлении банковских услуг. Условия и Правила предоставления банковских услуг, а также Тарифы банка представлены на сайте www.privatbank.ua»

Почитайте тут:
minfin.com.ua/company/privatbank/review/66730/#com2461404
+
0
sokolok
sokolok
24 февраля 2015, 21:53
Sokolok, Киев
#
З ваших слів, навіть якщо клієнт по заяві, наприклад анулює кредитний ліміт до 0.00 грн., на наступний день Банк може на свій розсуд встановити лінію у 10000 грн., а враховуючи в останні часи збільшення випадків шахрайства, загнати клієнта в борги? Тобто Ви пропонуєте найкращий вихід — закрити картковий рахунок?
+
+7
Lana86
Lana86
24 февраля 2015, 22:41
Лана
#
Приватбанк дуже не передбачуваний і від нього можна очікувати усього!!!
Приклад з життя:
banker.ua/publicrating/comments/id/5023/

До речі, я дотримуюсь тієї точки зору, що кредитка взагалі, тим більше Приватбанку, – це вибухівка уповільненої дії.
Однак останнє слово саме за клієнтом!

Рекомендації по закриттю кредитного рахунку:
minfin.com.ua/company/privatbank/review/63531/#com2409591
+
+8
sanch ☺
sanch ☺
25 февраля 2015, 16:17
琚 灏
#
Да, может. Это предусмотрено условиями договора.
Выход один — официально разорвать договор или признать его недействительным (последнее мне кажется будет проще).
+
+7
glebbest
glebbest
25 февраля 2015, 12:47
#
Никогда, никогда, никогда не берите в долг у Приватбанка. ВООЩЕ НИКОГДА. Только родственники, только хардкор…

Написать комментарий

Чтобы оставить комментарий, нужно войти или зарегистрироваться