pe4enko008 pe4enko008
23 февраля 2015, 13:47
4
Сьогодні пробував 4 (!!!) рази різними способами заплатити за домашній інтернет, вводячи дані інтернет картки. Кожного разу вибивало, що операція відхилена через банк.

Реквізити вводив вірно, на рахунку більше ніж задана сума. І нічого

Комментарии (3)

+
0
PrivatBankQM
Ответ банка
PrivatBankQM
23 февраля 2015, 14:09
ПриватБанк
#
Pe4enko008, добрий день!
  За вказаними у відгуку даними, на жаль, ми не можемо ідентифікувати Вас як клієнта.
Просимо направити на нашу пошту help@pb.ua номер карти, сайт, де здійснювали оплату і Ваші контактні дані, щоб ми могли перевірити інформацію і допомогти у вирішенні питання.
Сподіваємося на зворотній зв'язок!
З повагою, ПриватБанк
+
0
sergunya73
sergunya73
23 февраля 2015, 20:03
#
Ото ж проблема! Так переведіть кошти на звичайну картку і поповніть з неї.
+
+4
Lana86
Lana86
24 февраля 2015, 10:49
Лана
#
Ото ж новина!
Впевнена, що автор знає про альтернативу!!!

Треба розуміти, що клієнта обурює сам факт!!!

Написать комментарий

Чтобы оставить комментарий, нужно войти или зарегистрироваться