markijan markijan
5 февраля 2015, 19:21
2
22/01/2015 з різницею у 27 хв було здійснено дві проплати онлайн оплати у валюті. по одній курс був 24.3902 UAH/EUR, по іншій вже Kurs 24.8139 UAH/EUR. ок, таке буває, але наступного дня прийшла така СМС:

Za tranzakciji vid 22.01 vstanovlenyi nevirnyi kurs.Riznycya bude povernena protyagom 3-h dib.Vy otrymaete sms pro zarahuvannya.Prynosymo vybachennya.PrivatBank

з 26.01 до сьогоднішнього для (5.02) мною було здійснено порядка десяти спроб (в т.ч. усне спілкування з персональним менеджером, онлайн-чат, дзвінки в службу підтримки, декілька запитів в технічну службу) або отримати ці кошти, або отримати пояснення. в усіх випадках пояснення надано не було. в усіх випадках було перевищено обіцяні терміни сповіщення про вирішення проблеми. я був змушений знову і знову ініціювати розбір цього питання… і сьогодні, очевидно, вирішили спекатися набридливого клієнта і заразом «закрити» питання, повідомивши, що СМСка була розіслана випадково :))) що це був «технічний збій» і такі СМСки були розіслані багатьом клієнтам Приватбанку.

от мене цікавить чи ще комусь приходила «помилкова» СМСка 22.01 про невірний курс обміну і чи це поширена практика «вирішення» проблемних питань?

Комментарии (1)

+
0
PrivatBankQM
Ответ банка
PrivatBankQM
6 февраля 2015, 10:53
ПриватБанк
#
Шановний клієнте, доброго дня!
Нам складно прокоментувати ситуацію, що склалася, так як зазначених даних недостатньо, щоб ідентифікувати Вас як клієнта. Направте, будь ласка, на help@pb.ua Ваші контактні дані, вказавши посилання на відгук. Сподіваємося на зворотний зв'язок!
З повагою, ПриватБанк

Написать комментарий

Чтобы оставить комментарий, нужно войти или зарегистрироваться