ВХОД
Вернуться

фінансові махінації з картою приватбанку

masha92 masha92
22 декабря 2014, 00:35
1
21.12.14 дзвінок з номеру 0567673294 представились приватбанком я глянула на номер, думаю так дійсно приватбанк по російськи говорять начинають випитувати ви та то та то — так, номер моєї картки назвали, я саме в цей час чекала переказу грошей… говорить вам зараз прийде смс скажіть цифри… я сказала в смсці просто пише код підтвердження… ще щось говорили так ніпрошо толком і каже мені подзвоніть 3700 вкажіть останні цифри карти і взнаєте баланс я дзвоню вожу 4цифри дмую зараз вже гроші прийшли а виявилось з моєї карти зняли понад 2000 гривень… я начинаю панікувати думаю шо робити… дзвоню на 3700 вже до оператора розповідаю йому все той мені задав декілька запитань і заблокував всі мої картки пб… питаюсь в нього шо мені робити в даній ситуації, той каже взертайтесь до правохоронних органів… думаю мда… попала… ладно бистро збираюсь (неділя вже майже ніч на дворі їду в міліцію писати заяву, написала… міліція сказали взяти виписку всіх операцій картки в банку… завтра їду в банк…

хто що порадить?? буду вдячна…

а що до приватбанку буду вимагати повернення коштів оскільки я зразу сповістила банк про фін.махінації

Комментарии (17)

+
+7
Nadin2014
Nadin2014
22 декабря 2014, 01:24
#
Риторический вопрос — не проще ли банку закрыть операцию снятия налички без карты, сколько еще нужно разводов?
+
0
masha92
masha92
22 декабря 2014, 01:31
Маша
#
А мені що потрібно щоб банк це зробив… бо бачу самі вони цього незроблять
+
0
sergunya73
sergunya73
22 декабря 2014, 07:10
#
Банк нічого не зобов«язаний вам повертати, оскількі ви самі повідомили секретний код невідомо кому. Банк може тільки повідомити інформацію щодо одержувача коштів, і то тільки на вимогу правоохоронних органів.
+
0
PrivatBankQM
PrivatBankQM
22 декабря 2014, 09:59
ПриватБанк
#
Masha92, доброго ранку!

Шановний клієнте, нам дуже шкода, що Ви потрапили у таке становище. Уникнути шахрайства можна, дотримуючись правил, наведених на сайті банку privatbank.ua/safeness/.

З повагою, ПриватБанк
+
+1
masha92
masha92
22 декабря 2014, 14:38
Маша
#
Дотримуватись правил дуже складно тому що на сьогоднішній день є дуже багато різних способів оплатити любу послугу карткою навіть не взявши її вруки…
ваш банк ніби хотів максимально спростити оплату любих послуг картками тим самим максимально спростив шахраям спосіб отримання чужих грошей…
так само і *безполезні* і майже завжди непотрібні дзвінки ваших операторів які ніби хочуть нагадати нам про щось..(чи ще про шось тупе поговорити) а насправді достають..і іноді призводить до непередбачуваних ситуацій…
і в кінці кінців чим легше нам зняти гроші чи оплатити послугу тим і легше шахраям…
+
0
masha92
masha92
22 декабря 2014, 10:22
Маша
#
Якщо немаэ чого написати позитивного sergunya73,PrivatBankQM — то краще непишіть нічого все одно я буду свого добиватись
+
+2
sergunya73
sergunya73
24 декабря 2014, 00:01
#
А що тут може бути позитивного? Якщо вам так складно дотримуватись елементарних правил фінансової безпеки, то не користуйтесь картами взагалі, це не ваше. Типова ситуація — виставили щось на продаж в інтернет, на всіх кутках розвісили номер карти вкупі з фінансовим номером телефону. Скількі вже на цій схемі оленів попалось. Дзвонить хто завгодно з номеру з початком на «056», обіцяють зарахувати «корпоративний» переказ коштів, ви повідомляєте код — і все, грошики тю-тю. І добре якщо тількі ваші, а не кредитні. То хто в цьому винен, банк? Аж ніяк. Транзакція виконана згідно з вашим підтвердженням. А тепер добивайтесь свого скільки завгодно. Удачі вам в цій нелегкій справі.
+
+7
toden
toden
22 декабря 2014, 10:28
#
Да банк вообще никому ничего не обязан. Банк может все, только в односторонннем порядке. В самом деле, почему не заблокировать снятие денег с карты мошенников, а потом разбираться. Но проще дать снять деньги, банк ведь ничего не теряет от того что клиента развели.
+
0
masha92
masha92
22 декабря 2014, 14:25
Маша
#
Хотіла сьогодні отримати історію фін.операцій карти на шо мені сказали що там нічого невідображається тобто саме той платіж який хтось зробив відображається а куда він поступив немає… в банку припустили що це якийсь інтернет платіж на що я написала заяву на внутрішнє розслідування…
кароче нема слів… от такий надійний банк
+
0
masha92
masha92
22 декабря 2014, 14:27
Маша
#
І прохання представників приватбанку взагалі нічого тут не писати…
+
0
sanch ☺
sanch ☺
22 декабря 2014, 19:24
琚 灏
#
А Вы не слушайте, что Вам говорят сотрудники банка. Потребуйте выписку по счету за текущий месяц (обязаны выдать бесплатно) или распечатайте ее в приват24 и заверте в оттеделнии банка. Это будет юридический документ, в котором и будет указанно, куда ушел Ваш платеж. С этим документом можно и в милилцию и в сукд обращаться уже.
+
0
single
single
22 декабря 2014, 20:37
#
Мене також ошукали недавно шахраї через картку приватбанку (15 грудня) на 4550 грн!!! І банку нічого не докажете.Була в міліції, сказали що може розберуться, але то займе багато часу… Одним словом борг прийдеться заплатити самій, картки ін вже всі позакривала, грошіпозабирала. Нікому не рекомендую цей банк, там обкрадають людей!!!
+
0
redline
redline
23 декабря 2014, 08:32
Евгений
#
На вулиці також людей часом обкрадають. Нікому не рекомендую ходити вулицями!!!
Не банк у цьому винен, зовсім не банк…
+
0
sanch ☺
sanch ☺
23 декабря 2014, 09:50
琚 灏
#
Так можно и пойти другой улицой, где гопников нет
+
0
romashka1969
romashka1969
23 декабря 2014, 14:13
#
В Приватбанке с карточками очень большой беспорядок. На моего мужа, например, кто-то очень легко открыл «кредитку» с лимитом 10000,00 грн. без его участия. Мы узнали об этом только тогда, когда возникла непогашенная задолженность. долго расследовали, но так ничего и не узнали. Ни одной его подписи нигде не было, из документов только еопии паспорта и ИНН… Очень «загадочный» банк.
+
0
tu911
tu911
23 декабря 2014, 16:47
Ольга, Одесса
#
Мдаа, сочувствую…
да, в банке много нечестных сотрудников это факт. и служба безопасности с этим не хочет бороться.
у сестры вытащили карту, она пошла в банк что бы ее заблокировать. ее заблокировали, выдали новую… а на следующий день разблокировали и сняли деньги и «лимит кредита» с банкомата, который рядом с этим отделением. доказать ничего не смогла т.к ее заявление на блокировку карты «потеряли» сколько ходила, писала, а все без толку…
+
0
sergunya73
sergunya73
24 декабря 2014, 00:07
#
А это вообще жесть. Допустим заявление «потеряли». Но ведь новую карту выдали, а без блокировки старой это вроде и невозможно. А то, что снимали с банкомата рядом с отделением — топорная работа, сами и спалились. Здесь явно нужно брать за жабра менеджера, выдававшего карту.

Написать комментарий

Чтобы оставить комментарий, нужно войти или зарегистрироваться
 
×
окно закроется через 20 секунд