ВХОД
Вернуться

Банк, який найкраще працює над помилками

ihudak ihudak
19 декабря 2014, 15:45
5
Вчора мені помилково закрили кредитний ліміт. Ввечері я встиг розрахуватись в 2-х точках, а в 3-й система видала помилку. Ситуація була неприємна — набрав товару, і хоч назад по поличках рознось. Розрахувався тоді іншою картою, але звертався і до служби підтримки і по онлайнових ресурсах.
Кредитний ліміт повернули за годину.
А сьогодні зателефонували з банку, перепросили за помилку, і нарахували грошову компенсацію.

Чи є ще банк, де так ставльяться до клієнта?
Помилки трапляються завжди з тими, хто щось робить. Помилки в ІТ — річ взагалі звична. По інформаційних технологіях Приват лідирує з величезним відривом, тому і помилок трапляється більше, ніж в деяких інших банках.
Проте, такої роботи з клієнтами і над помилками я не зустрічав більше ніде серед українських банків.
Дякую вам за вашу працю!

Комментарии (3)

+
0
PrivatBankQM
PrivatBankQM
19 декабря 2014, 17:41
ПриватБанк
#
Добрий вечір, ihudak! Дякуємо Вам за залишений позитивний відгук! Ми раді, що Вас задовольняє якість наданих банком послуг. З повагою, ПриватБанк.
+
+1
stromba
stromba
20 декабря 2014, 02:53
Алекс, Запад
#
Не верю. С 14/07 банк так и не ответил на жалобу на невыплату денег согласно договора, с 01/07 банк так и не начислил денежную компенсацию положенную законом Украины и прописанную в публичной офферте на сайте банка! А у нас уже 20/12!!!
+
0
toden
toden
20 декабря 2014, 05:56
#
Как то я тоже сомневаюсь. У меня 4 месяц пошел. Проблема с карточкой так и не решилась.

Написать комментарий

Чтобы оставить комментарий, нужно войти или зарегистрироваться
 
×
окно закроется через 20 секунд