ВХОД
Вернуться

ПРИВАТ.. !!!

single single
18 декабря 2014, 16:39
без оценки
15.12.2014 я стала жертвою шахрайства через кредитну картку приватбанка(((( Тут ціла купа таких однакових історій, шкода що не прочитала цього раніше.Схема та сама що й у деяких потерпілих: продавала на OLX.UA штори за 400 грн. (до цього моменту неодноразово щось продавала і все було добре) 15.12.2014 зранку позвонив мені невідомий, сказав що з Харкова (звонив з номеру 805778015, пізніше з номеру 80949764524) і що хоче купити штори, щоб я відправила йому Новою поштою у Харків і сказав що відправить його бухгалтер гроші мені на картку приватбанку якщо я маю.В мене виникли лише підозри про те що він звонив з невідомого мені телефонного оператора.Отже пішла на Нову пошту, відправила йому штори, скинула повідомлення з N накладної і N картки приватбанку.Він перезвонив і сказав що через 1-1,5 год його бухгалтер зарахує мені 400грн. на картку так як вони юридична особа!!! Я таки на жаль нічого і не запідозрила.Через 2 год звонить мені хлопець з дніпропетровського приватбанківського номеру, представився менеджером з обслуговування корпоративних клієнтів. Він назвав моє ПІБ, дата народж. та запитав чи очікую я на переказ грошей на картку.Я відповіла що так.Він сказав що є проблема у перерахунку грошей бо не вистачає всіх моїх даних, назвав N картки, баланс,і сказав що бачить що у мене є ще кредитна картка і можна туди спробувати здійснити оплату, теж назвав її всі 16цифр і навіть заборгованість на ній! Я й уяви не мала що це шахраї.Він сказав що може підключити мені якісь там послуги щоб наступного разу проходили платежі без додаткових дзвінків.От я і сказала йому паролі які він мені надсилав і терміни дії карток.Сказав що через 10хв гроші надійдуть.Через 1хв мені прийшла смс що з кредитки списано 4550грн.Я зрозуміла, що мене обікрали((Звернулась одразу в міліцію, написала заяву.І в СБ банку, але вони не спішать на допомогу((ВИСНОВОК: не банк а«Шарашкина контора», самі ж крадуть, зливають шахраям інформацію про клієнтів.Я закрила вже всі картки, раджу це всім.

Комментарии (10)

+
+1
светлана шишляева
светлана шишляева
18 декабря 2014, 16:54
ровно
#
Вы сами виноваты вас даже по телевизору сегодня показывали это было в г ровно сами называете все данные потом говорите что кто то виноват
+
0
PrivatBankQM
PrivatBankQM
18 декабря 2014, 17:20
ПриватБанк
#
Шановний клієнте, добрий день!
Нам дуже шкода, що Ви потрапили у таке становище. Уникнути шахрайства можна, дотримуючись правил, наведених на сайті банку privatbank.ua/safeness/.
З повагою, ПриватБанк
+
+1
Columbo
Columbo
18 декабря 2014, 17:21
Columbo, Киев
#
Це не ПриватБанк, а якась контора, яка розводить людей на гроші. В мене так хотіли придбати ноут, сказали відправте Новою поштою, а ми Вам відразу зарахуємо гроші. тільки скажіть номер хто пересилатиме і карточку. Якось підозріло, я ж можу отримати гроші і не відправити. Промоніторила в інеті. Виявляється їм потрібно знати смс-підтвердження яке у випадку провернення їх махінації прийде на номер жертви. І вони сопкійно снімають з банкомату потрібну їм суму, через послугу естра-гроші. Тобу завжди критчино оцінюйте тих, хто підсовує сир в мишоловці.
+
0
single
single
18 декабря 2014, 17:49
#
Я з вами згідна повністю, це справді «контора», яка розводить людей!!! А те що вони відписали мені у відповідь — ну це вже просто б'є всі рекорди: «Нам дуже шкода.......» Якби банку було шкоди чи тим хто там працює, то вони б одразу прийняли якісь міри!!! Вже минули 4 дні, а дзвінка від служби безпеки банку таки не було, тобто я навіть не знаю куди перевели гроші((((((( І ще одне: вони навіть не заперечують той факто що працівників банку замішані у шахрайстві (деяких піймають) і що їхні бази даних не захищені. А в міліції мені повідомили що з проблемами прватбанку приходить кожна друга особа, а від ін. банків раз у 2-3 роки!!! Висновки знов очевидні…
+
+5
single
single
18 декабря 2014, 17:51
#
І P.S. для svetlana1969: я не з «Ровно» і по телебаченню показували, на жаль, не мене!!!
+
+1
Zapreader
Zapreader
18 декабря 2014, 17:58
#
У меня так подруга попалась недавно, тоже через интернет продавала. та же схема. у нее — 10 000 грн. теперь стараюсь помогать ей по мере сил.

много таких случаев, неужели таки еще не сделали какую-то инструкцию как вернут деньги назад? ну, допустим, они врут, что это их карта и на нее случайно зашли деньги — пусть пересылают их обратно. оспортить, как спорная транзакция, например. или введите функцию «возврат/заморозка платежа в теч. дня» — это б уберегло многих. понятно, что и нам не надо быть лохами… но все же
+
+5
single
single
18 декабря 2014, 18:13
#
Співчуваю вашій подрузі… сума велика!!! а на рахунок того як доопомогти повернути гроші — всім до лампочки, як банку так і його СБ.Уявіть після того як з моєї картки списали гроші, я одразу зателефонувала 3700, дівчина оператор запевнила що подасть заявку у СБ банку, але коли я прийшла до офісу СБ у Львові — сказали що заявки немає, створили при мені, але вже таки 4-й день закінчується і нічого, тільки автовідповідачі «наярюють», а головне що вже кілька разів, і я все ставлю і ставлю 1(одиниці), що значить мої питання не вирішили, а дзвінка з головного офісу Дніпропетровська таки немає… ОБІДНО(((((((((
P.S. навіть у корумпованій міліції до мене поставились лояльно(вислухали, задокументували, розпитали все детально, сказали що займуться цим, хоча я на це не розраховую)
+
+1
Zapreader
Zapreader
18 декабря 2014, 18:36
#
Да, все правильно, в милицию надо. ну, здесь на кого попадешь — есть толковые, а есть не очень. как везде, в принципе. найдите «своего» адекватного специалиста в отделении, может, так

возьмите от сб бумажку с исходным номером обращения. т.е. письменное обращение в сб банка с исходным номером — и в милицию. так есть гарантия, что вас не «забудут» случайно
+
+1
Zapreader
Zapreader
18 декабря 2014, 18:41
#
У подруги тоже все заглохло. но у нее капельку другая история… она пошла к банкомату, сделала перевод под диктовку мошенников. тоже, представлялись сотрудниками. говорит, много данных знали… — и тут я впомнила их обычный терминал — когда делаешь перевод — по номеру карты можно узнать фамилию, имя, отчество. может, даже можно баланс посмотреть и прочее…

но всегда на телефон приходят смс с паролем, его-то я и ввожу если согласна с транзакцией…
+
0
Alphard Giovanni
Alphard Giovanni
25 декабря 2014, 11:21
Днепропетровск
#
На тему «от ПБ приходит много людей, а от других банков мало», у других банков и близко нет столько клиентов, сколько охватил ПБ. А дальше все как в песенке кота Базилио и лисы Алисы.
Виноват не банк, а люди у которых даже мысли в голове не возникает, что никто не имеет права спрашивать их личные данные. Имя и номер карты ничего не говорят, вот пароли приходящие на телефон, срок действия карты, пинкод и т.д. называть кому-либо постороннему как минимум глупо. Все приходящие коды кроме как на официальных порталах банка вводить попросту не стоит. Опять же приходящие коды можно называть только сотруднику перед которым вы сидите в отделении банка, а не по телефону человеку которого вы не знаете.
Банк предоставляет отличный сервис, умный человек его использует согласно всех мер безопасности, человек же не дальновидный попадается на удочку мошенников.
Кстати еще полезно читать. Да-да! Именно читать. Для начала хотяб приходящие СМСки, там пишут чего касается конкретное подтверждение.

Написать комментарий

Чтобы оставить комментарий, нужно войти или зарегистрироваться
 
×
окно закроется через 20 секунд