ВХОД
Вернуться

Щодо отримання роз"яснення

ljcnfkb1 ljcnfkb1
29 ноября 2014, 09:36
без оценки
Отримала смс від банку, що кредитний ліміт змінено до суми 0 грн. Кредиткою користуюсь чи вісім чи десять років, не пам«ятаю точно, окрім того брала в кредит різні товари. Кредитна історія ідеальна, жодної просрочки платежу за всі роки. На електронне звернення в Приват-24 відповіді не отримала. Користуватись кредиткою, як і іншими продуктами Приватбанку я тепер звісно не буду, але просто поясніть, чому я раптом стала проблемним платником???
Ответ банка
ПриватБанк
29 ноября 2014, 11:44
ljcnfkb1, доброго дня!

Дякуємо за запитання!

Розмір кредитного ліміту встановлюється кожного клієнта індивідуально і залежить від безлічі факторів, наприклад, як:
— Наявність довідки про доходи, закордонного паспорта або документів, що підтверджують володіння майном;
— Кредитна історія в ПриватБанку і в УБКІ (http://ubki.ua/);
— Наявність депозитів, поточних рахунків, платежів, інших продуктів ПриватБанку і т.п.

Якщо спочатку встановлений ліміт банком нижче, ніж Ви розраховували, рекомендуємо активно використовувати банківські продукти і надалі, можливо, його збільшення, про що будете проінформовані SMS-повідомленням.

Також через місяць Ви можете самостійно подати у Приват 24 заявку для розгляду можливості зміни кредитного ліміту. Заявка подається за допомогою меню Ще — Карти — Змінити кредитний ліміт. Подані заявки і відповідь по ним буде доступний в цьому ж меню (кнопка " Архів заявок "). Заявка на зміну ліміту розглядається кредитним комітетом протягом 3 банківських днів. Про результати Ви будете також проінформовані SMS-повідомленням.

Щоб перевірити інформацію конкретно по Вашій карті, просимо повідомити на help@pb.ua суть питання, № карти і контакти для зв'язку, вказавши посилання на відкликання.

З повагою, ПриватБанк.

Написать комментарий

Чтобы оставить комментарий, нужно войти или зарегистрироваться
 
×
окно закроется через 20 секунд