ВХОД
Вернуться

комунальні платежі

xstoyan xstoyan
28 ноября 2014, 15:31
1
23 листопада мені з карточки знялися комунальні оплати, переглянувши на приват 24 побачила, що платіжки були проведені двічі. подзвонивши на гарячу лінію мені нічого толкового не відповіли. через пару днів знов подзвонила, на що мені грубо сказали, що це мої проблеми. я переплатила 400 грн, може комусь то не гроші, для мене це гроші. ХОЧУ, ЩОБ ПРИВАТ БАНК ПОВЕРНУВ МЕНІ МОЇ 400 ГРН.… банк, і працюють одні…
Ответ банка
ПриватБанк
28 ноября 2014, 16:30
Шановний Клієнт!

На жаль, зазначених у відгуку даних недостатньо, щоб прокоментувати ситуацію, що склалася.
Дозвольте нам докладно розглянути описану ситуацію. Напишіть, будь ласка, на help@pb.ua деталі питання і контактні дані, вказавши посилання на відгук, щоб ми могли перевірити інформацію і допомогти Вам.

З повагою, ПриватБанк.

Написать комментарий

Чтобы оставить комментарий, нужно войти или зарегистрироваться
 
×
окно закроется через 20 секунд